2019.06.19
AYCM SportPass - fitten az irodában

A SportPass sportbérlettel a magyar cégek ezreinek dolgozóit mozgásra serkentõ AYCM 20 éves születésnapja alkalmából új irodába költözött. Az Ybl-Palotában berendezett tágas terek az egyik tulajdonos, Dr. Mihalik Zsuzsa ízlését dicsérik, aki a minõségi bútorok és anyagok mellett a cég munkatársainak és ügyfeleinek jó közérzetét tartotta a legfontosabb szempontnak az irodák kialakításánál.
 




Az ALL YOU CAN MOVE ötlete Schneider Balázstól származik, aki két évtizede kitalálta a több helyen használható sportbérletet. Az alapító házaspár – Dr. Mihalik Zsuzsa és Schneider Balázs - már akkoriban felismerték, hogy az is a cégvezetõk feladatai közé tartozik, hogy gondoskodjanak alkalmazottaik egészségérõl. Ezért a SportPass kártyák megalkotásával olyan eszközt adtak a döntéshozók kezébe, amellyel sportolásra ösztönözhetik cégük dolgozóit, ráadásul megadva a választás lehetõségét, hogy mindenki az alkatának megfelelõ mozgást végezhessen. Az elmúlt 20 év alatt folyamatosan nõtt az elfogadó helyek száma, ma már 850 helyre érvényes a SportPass, a fitness termektõl a squashon keresztül a lovaglásig olyan különleges sportágakat is lehet ûzni, mint a víz alatti hockey. Jelenleg 1200 cég alkalmazottai vehetik igénybe béren kívüli juttatásként a SportPass-t, a klubtagok száma idén elérte az 50.000 fõt. Dr. Mihalik Zsuzsa kiemelte, hogy cégfilozófiájuk szerint az egészségkultúra jelenti az új társadalmi felelõsségvállalást: „Azt valljuk, hogy makroszinten kell a társadalmat egészségessé tenni, és ebben a döntéshozóknak óriási felelõsségük van. Az egészséges életmód feltételeinek a megteremtése, amelynek a megfelelõ táplálkozáson, a dohányzásról való leszokáson kívül szerves része a sport, a rendszeres testmozgás, vezetõi szintre került. A munkatársaink felé cégvezetõként azt az üzenetet kommunikáljuk, hogy itt törõdnek velük, fontos számunkra, hogy jól érezzék magukat a munkahelyükön, azaz legyen a cégnek lelke, gerince és komfortzónája. Ennek a jó közérzetnek a megteremtésében fontos eszköz az irodai környezet, olyan miliõ megteremtése, ahol jó hangulatban, örömmel dolgoznak a munkatársak. Korábban lakásokban szétszórva mûködött a cégünk, de már akkor is érezték az oda érkezõ ügyfelek, hogy jó érzés itt dolgozni, sokan ügyfelekbõl lettek munkatársak.” 

   




Most a cég következetes építkezésének köszönhetõen az Ybl-Palota gyönyörû, tágas tereiben lehetõvé vált egy olyan irodai környezet megteremtése, amely jól tükrözi a vezetõség üzenetét ügyfeleik és dolgozóik felé, és méltón képviseli az eddig elért eredményeket. Dr. Mihalik Zsuzsa a saját elképzelései szerint alakította ki az ügyféltereket, a back office munkahelyeit, a tárgyalókat és választotta ki a berendezési tárgyakat, bútorokat, szõnyegeket, lámpákat. Elsõrendû szempont volt az otthonosság és hogy a berendezésben visszaköszönjön a küldetésük. Nem véletlenül esett a választás az Europa Design bútoraira, amelyek a letisztult megjelenés és a modern design mellett a magas fokú kényelmet nyújtják a munkatársaknak. Különös figyelmet fordítva az ergonómiailag helyes ülés fontosságára, a világ vezetõ székgyártójának, az amerikai Herman Millernek Sayl görgõs irodaszékeit választották dolgozóik számára, amelyben garantáltan nem fáradnak el a nyolc óra munkavégzés alatt, legyen az ügyfélszolgálati, pénzügyi vagy értékesítési feladat. 


A vezetõk maguk szintén a Herman Miller Aeron felsõkategóriás irodai székében dolgoznak. 


Dr. Mihalik Zsuzsa a 20. évforduló alkalmából az arany színt választotta ki vezetõ motívumként az irodában, amely az ügyfélszolgálati tér mellett megjelenik a vezetõi irodában is. A 600 négyzetméteres irodatér egészére jellemzõ a világos alap színhasználat, amelyekhez minden helyiségben társul egy élénkebb árnyalat. Az ügyfélszolgálati térben az olasz DVO fehér íróasztalai és szekrényei mellett türkiz színû bársonyszékek kaptak helyet, amelyek jól illeszkednek az arany hatású tapétához, az arany színû szekrényhez és kiegészítõkhöz. A back office-ban a narancssárga szín bukkan fel a tapétán, a székek kárpitján és a lámpákon, a nagy tárgyalóban a zöld dominál, míg a vezetõi irodákban arany-bordó színhatás érvényesül. Az egyes osztályokat a tevékenységükre jellemzõ motívumokkal díszítették, az értékesítésen papagájos tapéta került a falakra, a pénzügyi igazgató trófeákat kapott, az ügyfélszolgálaton a cool angel fekete napszemüvegben az jelöli, hogy mindent elintéznek kedvesen. A termékfejlesztésen a jógázó majmok és a biciklizõ nyulak, míg a nagy tárgyalóban 20-as évekbeli akrobaták hívják fel magukra a figyelmet. Az ügyfélszolgálati tér kényelmes és látványos várószigete mellett a munkatársak számára is kialakítottak két akusztikus szófából – Martex Inattesa - és kis fotelekbõl – Profim Sorriso - álló szigeteket, ahová elvonulhatnak beszélgetni és nem zavarják az asztaluknál dolgozó munkatársaikat. 



A mozgásra ösztönzõ kártyákat feltaláló AYCM és az egészséges, komfortos irodai koncepciókkal foglalkozó Europa Design nemcsak az AYCM irodáinak a berendezésében mûködtek együtt. Mivel mindkét cég tevékenységének a középpontjában az egészséges munkavállalók állnak, közös platformra találtak a Benefit Price zsûrijében. A díjat a Humánpolitika Közhasznú Egyesület hozta létre azzal a céllal, hogy megismertessék és elismertessék a munkavállalói jóllét programokat, amelyekbe egyaránt beletartozik a sport, a mozgás, és az ergonómiailag megfelelõ berendezés.
 



 
Az Europa Design által szállított bútorok:
 


fotós: Török Alíz, Europa Design


További referenciaképek

KÖLTÖZIK VAGY BŐVŰL
A CÉGE?

Tapasztalja meg a legújabb trendeket bemutatótermünkben, díjmentes tanácsadással támogatjuk projektjét.

Érdekel

Ajánlatunk HR - PR szakembereknek

Milyen támogatásokat tudunk nyújtani a hatékony employer branding építésében?

Megnézem

Építészek, belsőépítészek, lakberendezőknek!

Továbbfejlesztett 3DS max és további CAD könyvtár elérése. VR megjelenítés házon belül. 200 márkát bemutató belsőépítészeti anyagkönyvtár.

Tervezői támogatás

Ingatlanfejlesztők és üzemeletetőknek

Segítünk új, vagy felújítandó épületük WELL minősítéshez szükséges támogatásában az irodai terek vonatkozásában saját tervezőjükkel együttműködve.

Partner program

Tervezői és vevői támogatás

2019.08.09
Toszkán design


Formitalia - Giulia
Toszkán design

2019.06.19
AYCM SportPass - fitten az irodában



Fitten az irodában

2019.04.30
Ergonómia


Ergonómia

2019.04.30
Andreu World Nuez


Andreu World Nuez

Nézzen körbe!



Épületszkennelésben partnerünk MELIGEN Hungary Zrt.

Herman Miller Cosm Cocktail Party

Eseményeink

Árak

Az Europa Design székházának földszintjén található exkluzív rendezvényhelyszín tágas terasszal és kerti kapcsolattal várja különleges rendezvények szervezőit. Ajánlatkérésért keresse bizalommal munkatársunkat a marketing@europadesign.hu címen!

WELL POINT - EGY EXKLUZÍV RENDEZVÉNYHELYSZÍN INSPIRÁLÓ KÖRNYEZETBEN

Kapcsolat



Europa Design
H-1025, Budapest, Törökvész út 71-73.
T: 274-0001

Nyitva tartás
H-P: 09.00-17.00
Elérhetőség
Email
marketing@europadesign.hu
Kövessen minket!


LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA!

Minden munkanap, 9-17 óra között várjuk hívását!
T: +36 1 274-0001.

https://www.irodakereso.info/ http://irodahazakejszakaja.hu/ http://spaceplan.hu/ http://designoffice.hu/ http://lakberendezok.hu/