wishlist

Raktár lista

wishlist del
A lista sorrendje módosítható Drag & Drop -al!
HU | EN

PUBLIKÁCIÓK

ÁTADTÁK A „BENEFIT PRIZE 2019 – FOR HAPPY EMPLOYEES” DÍJAKAT

ÁTADTÁK A „BENEFIT PRIZE 2019 – FOR HAPPY EMPLOYEES” DÍJAKAT Irodabútor,Átadták,„beneFIT,Prize,–,Happy,Employees”,díjakat,Márkamonitor, EuropaDesign, press, editorial, szakcikk, díjátadó

https://markamonitor.hu/2019/11/15/atadtak-a-benefit-prize-2019-for-happy-employees-dijakat/



Átadták a „beneFIT Prize 2019 – for Happy Employees” díjakat

A Humánpolitika.com közhasznú Egyesület és az All You Can Move SportPass 2019-ben megalapította a beneFIT Prize programot. A cél azoknak a kis,- közép-, és nagyvállalatoknak a díjazása és bemutatása, amelyek a munkavállalói egészségprogramokra a társadalmi felelősségvállalás részeként tekintenek. Ezek a cégek hozzájárulnak a munkaerő elvándorlásának megállításához, jelentősen javítanak saját munkaerőpiaci pozíciójukon és erősítik a cégük iránti lojalitást a dolgozókban.

A Külgazdasági és Külügyminisztérium államtitkára, Menczer Tamás nyitotta meg a BeneFIT Prize díjátadóját. Beszédében elmondta, hogy Magyarországon is egyre kiélezettebb verseny van a munkaerőért, a dolgozók lojalitásáért. Az államtitkár azt is kiemelte, hogy a kormány egyik legfontosabb feladata a munkahelyteremtés, 2010 előtt közel 12%-os volt az országban a munkanélküliség, mára ez 3,4%-ra csökkent. Menczer szerint ma különösen aktuális, hogy a döntéshozók tudatosan tegyenek a munkavállalók testi-lelki egészségéért. Ezért üdvözölte a BeneFIT Prize kezdeményezést, melynek célja túlmutat a vállalatok díjazásán, az igazi nyertesek a munkavállalók.

Adevinta


A vállalati egészségkultúrát felsővezetői elkötelezettséggel, vállalati szintű stratégiai prioritássá kell tenni – mondta a díj alapítója, dr. Mihalik Zsuzsa, aki múlt hét csütörtökön nyerte el az EY Év Üzletembere Életminőség Fejlesztése különdíját. Hozzátette, a vállalati egészségkultúra nem csak az egyén szintjén jelenik meg – ahol produktívabb, kreatívabb, motiváltabb és kevesebbet betegeskedő munkavállalót eredményez –, hanem értékteremtő spirálként is megjelenik a vevői oldalon mint pozitívabb brand-image, illetve mint jobb minőségű szolgáltatás. Pénzügyi szinten pedig nagyobb bevétel és kisebb költség jelentkezik, azaz magasabb lesz a jövedelmezőség – tette hozzá dr. Mihalik Zsuzsa. Kiemelte továbbá, hogy a vállalati egészségkultúrák kialakításának köszönhetően makroszinten sokkal egészségesebb és boldogabb társadalmat lehet teremteni.

A felhívásra összesen 97 cég jelentkezett, amelyből 50 pályázat lett shortlistes, így összesen 300 ezer munkavállalót képviseltek a pályázó cégek. A szakmai díjak odaítéléséről független bírálóbizottság döntött.

A zsűri tagjai: Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, Schneider Balázs, az AYCM alapítója és ügyvezető igazgatója, Feuertag Ottó, az Európa Design alapító-tulajdonosa, Makrai Fanni Y2Y business coaching executive coach, Kurtisz Krisztián, a Cherrisk alapító vezérigazgatója, Szabó Csaba, a Develor vezérigazgatója, Dr. Csernák Zsolt, a Synlab Hungary Kft. szakmai igazgatója, valamint Szegedi Dávid, a Nespresso International sales managere.

A zsűri az alábbi faktorok mentén vizsgálta a beérkező pályázatokat:

  • Prevenció (pl. szűrővizsgálatok, életmód tanácsadás)
  • Egészséges táplálkozás (pl. egészséges étel-választék a menzán, gyümölcsnap)
  • Munkahelyi sport (pl. tömegsportversenyeken való közös részvétel, sportbérlet, sportnap)
  • Egészség-, baleset és életbiztosítás
  • Edukáció (pl. mentorprogram, tréningek, tehetségmanagement)
  • Rekreáció (pl. masszázs, meditációs programok)
  • Munkakörnyezet (pl. ergonómikus bútorok, gerincbarát székek, csökkentett zajszint, szemkímélő képernyő)
  • Mentális egészség (pl. coach, pszichológus, közösségi tér, extra szabadnap)
  • Környezettudatos működés (pl. járműflotta-választás, vállalati bicikli)
  • Gyermekbarát intézkedések (pl. munkahelyi óvoda, gyerektábor, extra szabadság, rugalmas munkavégzés)



Borsodchem

 

A díjazott vállalatok – amelyek a legtöbbet tesznek a dolgozóikért – a díjátadón egy iparművész által készített, szívet ábrázoló szobrot kaptak. Kisvállalati kategóriában az Interticket Kft., középvállalati kategóriában a Swicon Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt., míg nagyvállalatként a Vodafone lett a nyertes. A közönség is szavazhatott azokra a vállalatokra, amelyek egy-egy microsite-on mutatták be, hogy miért is jó náluk dolgozni, milyen náluk a munka világa. A közönségdíjat kisvállalati kategóriában az Online Comparison Shopping Kft. kapta, a Marso Kft. nyert a középvállalati kategóriában, míg nagyvállalatként a Borsodchem nyert.

„Nagyszerű kezdeményezésnek tartjuk a vállalati egészségprogramok versenyét. Hiszünk abban, hogy a modern munkakörnyezetnek része, hogy biztosítjuk a kollégák számára a fizikális és mentális felfrissülés lehetőségét. A Vodafone-nál aligha akad olyan munkatárs, aki ne hallott volna a Re-Charge programról, amely átfogó vállalati jólléti program révén nem csupán időszakosan van jelen a kollégák életében. A BeneFit Prize nem csak a Re-Charge program sikere, hanem mindazon munkatársaké is, akiket a jólléti program jobb teljesítményre sarkalt” – fogalmazott Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR-vezérigazgató-helyettese.

Különdíjakkal azokat értékelte a szakmai zsűri, akik egy-egy szegmensben alkottak kiemelkedőt. A mentál wellness területen a Digic Pictures Kft. győzött, a biztosítások területén a dm Kft., a portolás-rekreáció díját az Adevinta CMH Kft. nyerte el, az öko-barát kategória különdíjasa a Zwack Uniqum Nyrt. lett, az egészségügyi prevenció témakörében az Unilever Magyarország Kft. lett a legjobb, az edukáció terén a Magyar Református Egyház Bethesda Gyermekkórháza bizonyult a legjobbnak, a családbarát kategóriát szintén a Bethesda nyerte el, a munkakörnyezet pedig az ExxonMobil Üzletsegítő Központnál a legideálisabb. BeneFIT Ambassadort is választott a zsűri, a Bergmann Könyvelő Iroda alkalmazottja, Both Szabolcs lett a díj nagykövete.

„A BeneFIT Mozgalom egyik célja a munkaerő itthon tartása, melyhez kulcsot, megoldást nyújthat a BeneFIT Prize, hiszen ma a vállalati gondoskodás, a munkavállalói élmény a legfontosabb faktor mind a munkaerő toborzása, mind pedig megtartása során. A beneFIT Mozgalom másik küldetése: rábírni a döntéshozókat arra, hogy adókedvezményben részesítsék azokat a vállalatokat, kik áldoznak a vállalati jóllét, a vállalati egészségkultúra megvalósítására. El szeretnénk érni, hogy ne a bérhez hasonló adóteher sújtsa ezeket az intézkedéseket, hanem a SZÉP kártyához hasonlóan, 35%-os adót kelljen ezen elemek bevezetése után fizetni. Hacsaknem 0 százalékost.” – tette hozzá dr. Mihalik Zsuzsa.


Tovább a forráshoz!

CIKK AJÁNLÓ


ŐRANGYAL MAGAZIN - FEBRUÁR-MÁRCIUS

Őrangyal Magazin - Február-március Europa design, Őrangyal, megjelenés, egészség, ergonónia, interiordesign, irodaház, irodabútor,,mozgás
Mozgás az irodában - szakértői cikkünk az Őrangyal Életmentő...
2024-03-13

CITYPLANT - NÖVÉNYEK AZ IRODÁBAN  

Cityplant - növények az irodában   europadesign, cityplant, munkakörnyezet, well minősítés, természet, zöldlevegő program, stresszoldás,wellbeing
Zöld kollégáink – növények az...
2024-04-30

ŐRANGYAL MAGAZIN - JANUÁR

ŐRANGYAL MAGAZIN - JANUÁR europadesign, legelsosegélyalapitvany, orangyal, arkki, oktatas, orangyalmagazin, megjelenes, egeszseg, design, ergonomia, office, interiordesign, iroda, architecture, furniture, irodahaz, officedesign, irodabutor
Kik fogják a jövő üzleti környezetét tervezni? A design valóban...
2024-02-05

EHHEZ AJÁNLJUK



Raktáron
Mirra 2 Butterfly Herman Miller
termék információ
termék raktárlista

Mirra 2 Butterfly

termék raktárlista
# Herman Miller (2db) 597,410-597,410 Ft.

Topa Akaba
termék információ
termék raktárlista

Topa

termék raktárlista
# Akaba Nincs

Colander Kristalia
termék információ
termék raktárlista

Colander

termék raktárlista

Aire Outdoor TU1282 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Aire Outdoor TU1282

termék raktárlista

Italo Meeting Table Alea
termék információ
termék raktárlista

Italo Meeting Table

termék raktárlista
# Alea Nincs

Alya BQ1559 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Alya BQ1559

termék raktárlista

Metrik Wilkhahn
termék információ
termék raktárlista

Metrik

termék raktárlista

Capri Executive SI1568 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Capri Executive SI1568

termék raktárlista

REFERENCIÁK

TUNGSRAM

Tungsram

RÓMAI TENISZ...

Római Tenisz Club

ACCOR HOTELS

Accor Hotels

BUDAPESTI...

Budapesti Történeti Múzeum

ART FORCE

Art Force

BUDAWEST

Budawest

MAGÁNLAKÁS -...

Magánlakás - Balaton

SEMMELWEIS...

Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar

ABOS UTCA -...

Abos utca - Magánlakás

FHB BANK

FHB Bank

A WELL 11 FEJEZETE

The WELL Air concept aims to ensure high levels of indoor air quality across a building’s lifetime through diverse strategies that include source elimination or reduction, active and passive building design and operation strategies and human behavior interventions.

A WELL Air koncepciójának célja a magas minőségű beltéri levegő biztosítása az épület teljes élettartama alatt különböző stratégiák felhasználásával melyek magukban foglalják a káros anyagok levegőbe jutásának megszüntetését vagy csökkentését, az aktív és passzív épülettervezést és üzemeltetést, valamint az emberi tevékenységek által történő beavatkozások optimalizálását.

The WELL Water concept covers aspects of the quality, distribution and control of liquid water in a building. It includes features that address the availability and contaminant thresholds of drinking water, as well as features targeting the management of water to avoid damage to building materials and environmental conditions.

A WELL Water koncepciója az épületen belüli vízellátás minőségét, elosztását és ellenőrzését fedi le. Foglalkozik az ivóvíz rendelkezésre állásával illetve szennyezettségével csakúgy, mint a vízgazdálkodással kapcsolatos kérdésekkel, így kihatással van az építőanyagok minőségére illetve a környezeti körülményekre is.

The WELL Nourishment concept requires the availability of fruits and vegetables and nutritional transparency and encourages the creation of food environments where the healthiest choice is the easiest choice.

A WELL Nourishment koncepciója az épületet használók számára a friss zöldségek és gyümölcsök elérhetőségét és az épületen belül kínált táplálékoknak az átláthatóságát tűzi ki célul. Olyan környezet kialakítását támogatja, ahol az egészséges választás a legegyszerűbb választás.

The WELL Light concept promotes exposure to light and aims to create lighting environments that are optimal for visual, mental and biological health.

A WELL Light koncepció a természetes fény jelenlétét támogatja, a látási, mentális és biológiai egészség számára optimális világítási feltételek meglétére törekszik.

The WELL Movement concept promotes movement, physical activity and active living and discourages sedentary behaviors through environmental design strategies, programs and policies.

A WELL Movement koncepciója elősegíti a mozgást, a fizikai aktivitást, az aktív életet és elriaszt az ülő életmódtól a környezet megfelelő tervezésével, a különböző programokkal és irányelvek bevezetésével.

A WELL Thermal Comfort koncepció célja a produktivitás elősegítése és az ideális hőkomfort kialakítása az épület minden használója számára továbbfejlesztett hűtő-, fűtő rendszerek betervezésével, működtetésével és a rendszer személyre szabhatóságával.

A termikus kényelmet úgy definiálhatjuk, mint „az az állapot, amely kifejezi a termikus környezettel való elégedettséget és azt szubjektív értékelés alapján minősíti”. Szervezetünkben az állandó hőmérsékleti kényelmet a homeosztázis egyik területe a hőszabályozás biztosítja, mellyel egy élőlény bizonyos határok között fenntartja a testhőmérsékletét a környezeti hőmérséklet változása ellenére. Kiegyensúlyozza a hőnyereséget és a hőveszteséget annak érdekében, hogy a test belső hőmérséklete az optimális tartományban, 36-38 ° C (97-100 ° F) maradjon, ezt a hipotalamusz szabályozza.

The WELL Sound concept aims to bolster occupant health and well-being through the identification and mitigation of acoustical comfort parameters that shape occupant experiences in the built environment.

A WELL Sound koncepciójának célja az épületet használók egészségének és jólétének erősítése az akusztikai paraméterek javításával, hogy az épített környezetben tartózkodók is megtapasztalják az akusztikai kényelem előnyeit.

The WELL Materials concept aims to reduce human exposure to hazardous building material ingredients through the restriction or elimination of compounds or products known to be toxic and the promotion of safer replacements. Compounds known to be hazardous to the health of occupational workers and/or known to bioaccumulate or aggregate in the environment are also restricted and in some instances not permitted.

A WELL Materials koncepciója az emberek egészségét védi, az építőanyagokban fellelhető károsanyagok csökkentésével vagy teljes kiküszöbölésével és a megfelelő helyettesítő anyagok népszerűsítésével. Az egészségre veszélyes vegyületek felhasználását szintén szabályozza a WELL.

The WELL Mind concept promotes mental health through policy, program and design strategies that seek to address the diverse factors that influence cognitive and emotional well-being.

A WELL Mind koncepciója a mentális egészség elérését olyan rendelkezésekkel, programokkal és design stratégiákkal támogatja, melyeknek célja a kognitív és érzelmi jóllét kialakulásához való hozzájárulás.

The WELL Community concept aims to support access to essential healthcare, workplace health promotion and accommodations for new parents while establishing an inclusive, integrated community through social equity, civic engagement and accessible design.

A WELL Community koncepció célja, hogy támogassa az alapvető egészségügyi ellátáshoz való hozzáférést, a munkahelyi egészségfejlesztést és a szülők munkába való visszatérését, miközben befogadó, integrált közösséget hoz létre a társadalmi igazságosság, a polgári részvétel és a hozzáférhető formatervezés révén.

Innovation features pave the way for projects to develop unique strategies for creating healthy environments.

A WELL Innováció fejezete a projektek útját segíti, hogy egyedi és innovatív stratégiák kidolgozásával megteremtsék az egészséges környezetet.


olvass tovább...