wishlist

Raktár lista

wishlist del
A lista sorrendje módosítható Drag & Drop -al!
HU | EN

OKTATÁS

Bimbó 5 Coworking Center, Oktató Központ

Bimbó 5  Coworking Center, Oktató Központ

| Tervezés: 2021-01-11 | Tervező: studioNeked | Méret: 130 | Helyszín: 1022, Budapest Bimbó út 5 | Kivitelezés: 2021-01-11 |

Komplex belsőépítészeti és arculati kialakítás: INTERIOR BRANDING a gyakorlatban

A központ különlegessége, hogy tudatosan, a célközönség ízlésének megfelelően tervezett, komplett grafikai – és belsőépítészeti arculattal rendelkezik, amely a céglogótól kezdve a legapróbb részleteket is magában foglalja. Az arculattervezés részeként, grafikus tervezte a céglogót, kisarculatot (névjegykártya, levélpapír, boríték, e-mail aláírás). A magyar vállalkozások többsége általában eljut a kisarculat megterveztetéséig, nagyon szeretnénk látni azt, hogy a nagyarculat és komplex interior branding tervezésében is segítséget kérnek. A Bimbó5 esetében a nagyarculati csomag is elkészült: az arculat kiterjesztésre került az épületszignalizációra: a brand a homlokzati cégtáblán, a kapunyitó jelzésen, az épület belső folyosóján eligazítótáblaként is megjelenik. A coworking központon belül, speciális térképen lehet tájékozódni a recepciónál az egyes helyiségek megközelíthetőségéről. Az ajtók mellé szobajelző táblák kerültek, az eredeti fa belső ajtók üveg felületét savmart üvegfóliával dekoráltuk, amelyből a virágminta kiesőként lett kivágva.

Az a bizonyos PLUSZ

A plusz női odafigyelés és törődés, ami a studioNeked sajátja, az olyan apró elemekben nyernek teret, mint a Bimbó5 logóval márkázott táskatartó, amelyet a hölgyek az asztalra akaszthatnak, miközben ott marad a kezükhöz közel, és nem zavarja a terem rendjét. Pintér Anita festőművész ehhez a már meglévő hangulathoz alkotta meg egyedi virágszimbolikájú képeit. Az asztalokra műgyanta poháralátétek kerülnek a bútorok védelmére, formájuk és színviláguk szépen idomul a belső térhez. A hely tulajdonosa, Imola azért is örült ezeknek, mert szerinte nincs elhanyagolható részlet, ha teljes összhangot és igényességet szeretnénk. A Mucius Scaevola Kft. grafikusával való együttműködés során alakult ki a Bimbó5 virágszimbolikája, melynek így minden eleme összhangban van a kiválasztott stílussal, ezzel értelmet nyer az interior branding (corporate design & identity), mely komplex egységet, harmóniát kelt az ide érkezőben.

A Bimbó5 sajátja, hogy az egyes helyiségek különböző virágokról kapták elnevezésüket, amely a helyiségben található bútorok színével harmonizál. Így kapta a sárga coworking terem a Pitypang, a központi terem a Harangvirág, a rózsaszín a Liliom, a kék bútoros az írisz, a konyha a Jácint nevet. A Bimbó5 neve több tényezőt fejez ki, egyrészt Budán, a Bimbó úton található. Másrészt a kifejezés arra utal, hogy itt bimbózó szakmai és emberi kapcsolatok születnek, életek az élethosszig tartó tanulás okán új irányt vesznek. Ebből is látható, hogy az interior branding nemcsak vizuális tervezés, hanem komplex márkaépítési stratégiai gondolkodásmódot követel.

A coworking központ funkcióból adódó különleges belsőépítészeti eszközök

Az ingatlan helyiségelosztása adott volt, a megfelelő funkciót kellett a megfelelő helyre helyezni, adta magát a bejárattól rögtön jobbra a közösségi konyha, a központi Recepció, és a férfi – és női mosdó helye. A tárgyaló helyiségek az utcafrontra kerültek, míg a coworking tér, ami koncentráltabb munkavégzést igényel, védettebb zónába került. Akusztikus füles fotelek kerültek az elvonulást igénylő munkahelyekre, amelyek a 8-10 fős helyiségben is segítik az önálló munkavégzést, összefordítva kooperációt is lehetővé tesznek. További akusztikus panelek kerültek a szomszédos oktató térbe, ahol 2 különböző funkciót hangfogó panelekkel választottak el egymástól, így biztosított a párhuzamos, 2 kisebb csoportos oktatás egy térben. A terek átrendezhetőségét az összecsukható asztalok, kényelmes és rakásolható székek segítik, amelyek kialakításuknak köszönhetően pár pillanat alatt új pozícióba tehetőek. Így kerültek modern belsőépítészeti elemek a térbe, az értékálló art deco megjelenés mellett.


NEM TALÁLHATÓ LÁTVÁNYTERV

NEM TALÁLHATÓ VIDEO

Buzziskin Buzzispace
termék információ
termék raktárlista

Buzziskin

termék raktárlista

NEM TALÁLHATÓ DÍJ

REFERENCIÁK

AB INBEV

AB Inbev

ZOETIS

Zoetis

MICHELIN

Michelin

COLLIERS...

Colliers International

MARGIT HÁZ

Margit ház

JET-SOL KFT.

Jet-SOL Kft.

YETTEL

Yettel

AUCHAN

Auchan

AVALON

Avalon

OPEN SOCIETY...

Open Society Institute

A WELL 11 FEJEZETE

The WELL Air concept aims to ensure high levels of indoor air quality across a building’s lifetime through diverse strategies that include source elimination or reduction, active and passive building design and operation strategies and human behavior interventions.

A WELL Air koncepciójának célja a magas minőségű beltéri levegő biztosítása az épület teljes élettartama alatt különböző stratégiák felhasználásával melyek magukban foglalják a káros anyagok levegőbe jutásának megszüntetését vagy csökkentését, az aktív és passzív épülettervezést és üzemeltetést, valamint az emberi tevékenységek által történő beavatkozások optimalizálását.

The WELL Water concept covers aspects of the quality, distribution and control of liquid water in a building. It includes features that address the availability and contaminant thresholds of drinking water, as well as features targeting the management of water to avoid damage to building materials and environmental conditions.

A WELL Water koncepciója az épületen belüli vízellátás minőségét, elosztását és ellenőrzését fedi le. Foglalkozik az ivóvíz rendelkezésre állásával illetve szennyezettségével csakúgy, mint a vízgazdálkodással kapcsolatos kérdésekkel, így kihatással van az építőanyagok minőségére illetve a környezeti körülményekre is.

The WELL Nourishment concept requires the availability of fruits and vegetables and nutritional transparency and encourages the creation of food environments where the healthiest choice is the easiest choice.

A WELL Nourishment koncepciója az épületet használók számára a friss zöldségek és gyümölcsök elérhetőségét és az épületen belül kínált táplálékoknak az átláthatóságát tűzi ki célul. Olyan környezet kialakítását támogatja, ahol az egészséges választás a legegyszerűbb választás.

The WELL Light concept promotes exposure to light and aims to create lighting environments that are optimal for visual, mental and biological health.

A WELL Light koncepció a természetes fény jelenlétét támogatja, a látási, mentális és biológiai egészség számára optimális világítási feltételek meglétére törekszik.

The WELL Movement concept promotes movement, physical activity and active living and discourages sedentary behaviors through environmental design strategies, programs and policies.

A WELL Movement koncepciója elősegíti a mozgást, a fizikai aktivitást, az aktív életet és elriaszt az ülő életmódtól a környezet megfelelő tervezésével, a különböző programokkal és irányelvek bevezetésével.

A WELL Thermal Comfort koncepció célja a produktivitás elősegítése és az ideális hőkomfort kialakítása az épület minden használója számára továbbfejlesztett hűtő-, fűtő rendszerek betervezésével, működtetésével és a rendszer személyre szabhatóságával.

A termikus kényelmet úgy definiálhatjuk, mint „az az állapot, amely kifejezi a termikus környezettel való elégedettséget és azt szubjektív értékelés alapján minősíti”. Szervezetünkben az állandó hőmérsékleti kényelmet a homeosztázis egyik területe a hőszabályozás biztosítja, mellyel egy élőlény bizonyos határok között fenntartja a testhőmérsékletét a környezeti hőmérséklet változása ellenére. Kiegyensúlyozza a hőnyereséget és a hőveszteséget annak érdekében, hogy a test belső hőmérséklete az optimális tartományban, 36-38 ° C (97-100 ° F) maradjon, ezt a hipotalamusz szabályozza.

The WELL Sound concept aims to bolster occupant health and well-being through the identification and mitigation of acoustical comfort parameters that shape occupant experiences in the built environment.

A WELL Sound koncepciójának célja az épületet használók egészségének és jólétének erősítése az akusztikai paraméterek javításával, hogy az épített környezetben tartózkodók is megtapasztalják az akusztikai kényelem előnyeit.

The WELL Materials concept aims to reduce human exposure to hazardous building material ingredients through the restriction or elimination of compounds or products known to be toxic and the promotion of safer replacements. Compounds known to be hazardous to the health of occupational workers and/or known to bioaccumulate or aggregate in the environment are also restricted and in some instances not permitted.

A WELL Materials koncepciója az emberek egészségét védi, az építőanyagokban fellelhető károsanyagok csökkentésével vagy teljes kiküszöbölésével és a megfelelő helyettesítő anyagok népszerűsítésével. Az egészségre veszélyes vegyületek felhasználását szintén szabályozza a WELL.

The WELL Mind concept promotes mental health through policy, program and design strategies that seek to address the diverse factors that influence cognitive and emotional well-being.

A WELL Mind koncepciója a mentális egészség elérését olyan rendelkezésekkel, programokkal és design stratégiákkal támogatja, melyeknek célja a kognitív és érzelmi jóllét kialakulásához való hozzájárulás.

The WELL Community concept aims to support access to essential healthcare, workplace health promotion and accommodations for new parents while establishing an inclusive, integrated community through social equity, civic engagement and accessible design.

A WELL Community koncepció célja, hogy támogassa az alapvető egészségügyi ellátáshoz való hozzáférést, a munkahelyi egészségfejlesztést és a szülők munkába való visszatérését, miközben befogadó, integrált közösséget hoz létre a társadalmi igazságosság, a polgári részvétel és a hozzáférhető formatervezés révén.

Innovation features pave the way for projects to develop unique strategies for creating healthy environments.

A WELL Innováció fejezete a projektek útját segíti, hogy egyedi és innovatív stratégiák kidolgozásával megteremtsék az egészséges környezetet.


olvass tovább...