wishlist

Raktár lista

wishlist del
A lista sorrendje módosítható Drag & Drop -al!
HU | EN

ÁTADOTT DÍJAK

A TRIVIUM PACKAGING BSC, EUROPE A CSR HUNGARY 2022 EUROPA DESIGN KÜLÖNDÍJASA

A TRIVIUM PACKAGING BSC, EUROPE A CSR HUNGARY 2022 EUROPA DESIGN KÜLÖNDÍJASA Irodabútor,CSR, CSRHungary, 2022, dijatado, kulondij, WELL minosites, EuropaDesign, FeuertagOtto

Gratulálunk!

A CSR Hungary 2022 Europa Design WELL Done különdíját a Trivium Packaging BSC, Europe "Fókuszban egy egészséges és emberközpontú munkakörnyezet kiépítése és formálása" – program kimagasló gyakorlatának elismeréseként. 


Trivium Packaging BSC, EuropeFeuertag Ottó, az Europa Design alapító-ügyvezető igazgatója és a Trivium Packaging BSC, Europe képviselői

A díjjal járó 500.000,- értékű WELL előminősítési támogatás célja, hogy a munkahelyek fizikai környezete, valamint a támogató folyamatok a Nemzetközi Intézet elvárásai szerint biztosítsák a munkavállalói jólétet és közösségi kapcsolatok minőségét. A CSR értékrendek és a WELL minősítés logikájának tökéletesen egymásra épülő rendszerének lényege ugyanis az, hogy a mentális és fizikai biztonság és jólét már alap elvárás és a közösségi kapcsolatok (munkahelyi, családi és társadalmi) minőségének fokozásával tud a munkavállaló olyan biztonságos, kiegyensúlyozott életminőséget elérni mely a munkahelyi teljesítményét is növelheti kisebb ráfordítással, és természetesen kevesebb káros hatás mellett.

Ilyenmódon a társadalom számára – a minősítést megvalósító – cégek komoly szolgálatot tesznek!


CSR HUNGARY KÜLÖNDÍJ 2022

Trivium Packaging Logo

MUNKAVÁLLALÓI ÉLMÉNY A TRIVIUM PACKAGING BSC, EUROPE-NÁL


A Trivium Packaging BSC központi és a kollégák kezdeményezése alapján történő, alulról építkező programját díjaztuk, melynek fókuszában egy egészséges és emberközpontú munkakörnyezet kiépítése és formálása áll.


A Trivium Packaging a fémcsomagolás globális vezetője, világszerte több mint 60 telephellyel rendelkezik, 20 különböző országban, közel 8000 embert foglalkoztat, éves bevétele körülbelül 2,7 milliárd dollár. A Trivium sokféle végpiaci vevőt szolgál ki, például élelmiszerek, tenger gyümölcsei, háziállat eledel, táplálkozás, szépségápolás és személyes gondoskodás, háztartás-ápolás és prémium italok területén.


A Trivium Packaging 2019. novemberében jött létre az Exal és az Ardagh csomagolástechnikai cégek összeolvadásából, központja Hollandiában található. Tulajdonosi körét két befektető alkotja; az Ontario Techears' Pension Plan és az Ardagh. A Trivium Packaging az egész világon innovatív és fenntartható csomagolási megoldásokat kínál, méretezhető gyártással és kiemelkedő ügyfélszolgálattal. Három alapvető érték határozza meg a cég mindennapi működését; a szenvedély, a csapatmunka és a kiválóság. E három érték mentén építi a cég az identitását és a vállalti kultúráját.


Trivium Packaging BSC, Europe

TRIVIUM PACKING BSC, EUROPE

Trivium Packaging elkötelezettsége a fenntarthatóság mellett


A Trivium Packaging küldetése és víziója alapján három alappillért határozott meg, mely alapján folytatja tevékenységét. Ez a három a Föld, az Emberek és a Fogyasztók. Ehhez a három pillérhez három alap részleget is rendelt, melyek közül mindhárom teljeskörűen támogatja a cég tevekénységet. Ezek a Fenntarthatósági Részleg, mely a Föld pillérhez köthető; a Biztonság és Egészség Részleg, mely az embereket támogatja és Kutatás-Fejlesztés, mely pedig a fogyasztókat és az ő igényeiket hívatott kiszolgálni maximális mértékben.

A Trivium Packaging féléves megalakulása után, 2020. júliusában létre hozta Budapesten, egyik Business Service Centerét, a Trivium Packaging BSC Kft.-t. A Trivium Packaging BSC egy olyan újonnan induló szolgáltató központ a magyar piacon, ami négy területre fokuszál: IT (Informatika), HR (Emberi Erőforrás), Procurement (Beszerzés) és Finance (Pénzügy). Legfőbb célja, hogy a Trivium Packagingen belül a támogatói funkciók hatékonyságát növelje, sztenderdeket biztosítson és központi folyamatokat alakítson ki. A budapesti BSC központ fókuszában Európa áll. A Központ 2020. júliusában kezdte meg működését, majd év végére sikeresen összeállította alapcsapatát, akikkel megkezdte a center belső kommunikációjának stratégiáját és kialakította az irányelveket, melyeket az anyagcég elveinek átvételével párhuzamosan a központ életére formált.

A Triviumnál az ember az egyik legfontosabb alappillér, így a központ egyik fontos vezérelve az volt, hogy olyan programokat alakítsunk ki a Trivium Packaging BSC munkavállalói számára, amivel egy egészséges, biztonságos, kellemes munkakörnyezetet teremtünk; és nem utolsó sorban behozva és megszilárdítva a központ életébe a fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás fontosságát. 2021-ben így több programot is elindítottunk, mely mind ezek ötvözetét hivatott lefektetni.


Trivium Packaging BSC, Europe programok

A kommunikációs tervet minden évben a központ Kommunikációs Csapata a managementtel együtt újra nézi, és kiértékeli a munkavállalói visszajelzések alapján, és újra tervezi a következő egy évre. Alapvetően a terv célja, hogy egy olyan egészséges és kellemes légkört teremtsünk a BSC-n belül, ahol a kollégák elkötelezettek a cég iránt, hatékonyak a munkájukban, és egy olyan környezet biztosítunk, ahol önmaguk lehetnek. Szívesen járnak be dolgozni, és pozitív üzeneteket fogalmaznak meg a külső környezetük irányába. A kommunikációs tervben alapvetően 5 kategóriát fogalmaztunk meg és ebbe az 5 kategóriába tömörítettük a különféle eseményeket, aktivitásokat és programokat.


Trivium Packaging Hungary csapataTrivium Packaging Hungary csapata


Az első az ún. Vállalati Események, melyeknek elsősorban egy általános, a központ és az anyacég tevékenységére kiterjedő üzleti aktualitások, corporate jellegű információk átadása, megosztása a cél, ahol a kollégák tájékozódhatnak a cég életéről, üzleti irányvonalakról. Ilyen pl. a havi Munkavállalói Fórum és az ún. „Focus on Function Meetingek”. Ide tartoznak azok az események is, amikor az anyacégtől külföldi kollégák jönnek a központot meglátogatni. Ezen látogatások során készülünk különféle tájékoztató programokkal, ahol mind a külföldi kollégák, mind a BSC munkavállalók bemutatkozhatnak egymásnak. Ilyen elemek a „floowalk-ok”, amikor egy-egy állomáson a különféle részlegek bemutatják tevékenységüket a látogatóknak, és ilyenek a kisebb lélegzetvételű fórumok, amikor egy lazább hangulatban kérdezhetik a BSC kollégák az anyacégtől érkezett látogatókat.

A Vállalati Események kategóriájába tartoznak az olyan központi események is, amikor a Trivium Packaging BSC vagy az anyacég életében levő nagyon mérföldköveket ünnepeljük. Ilyenek voltak például a Haller Gardenben található irodánk első és második fázisának hivatalos megnyitása és átadása is, 2021. júliusban és 2022. áprilisban. 2021 tavaszán elindítottuk az ún. Empolyee Recognition and Award Program-ot, mely során negyedévente egyéni és csapat nevezések alapján a vezetőség kiválaszt egy egyéni jelöltet és egy csapat jelöltet és egy díjátadó keretén belül a nyerteseket megjutalmazza a BSC Munkavállalói Fórumon.

A következőt kategóriát úgy neveztünk el, hogy Elköteleződést Segítő Programok, ahol olyan elemek, aktivitások találhatóak, mely a kollégák elköteleződését segítik, és általában kis figyelmességet takar. Ezek a Trivium alap értékeire és egyéb globális irányvonalakra épülnek. Ilyenek pl. a Föld Napi ajándékok (kis fém konzervben található virágmagok, vagy egy kis papírdobozban található fenyőfa mag, melyet a kollégák elültethetnek és gondozhatnak); vagy a Nemzetközi Nőnap alkalmából kisebb, édes meglepetés a hölgyeknek.

Gondoltunk a Trivium BSC gyerekekre is, Mikulás nap alkalmából megleptük őket is, egy kis kreatív, és édes csomaggal. A karácsonyi időszakban a kollégákról sem feledkeztünk meg, mivel a 2020-ban és 2021-ben is a COVID-19 világjárvány közbe szólt, így karácsonyi esemény szervezése helyett, meglepetés csomagokat küldtünk a kollégáknak.

A harmadik kategória az ún. I&D (Inclusion and Diversity – Elfogadási és Sokszínűségi) elnevezésű programunk, amin keresztül a sokszínűséget és inkluzívitást szeretnénk behozni és virágoztatni. Ennél a program elemnél a WeAreOpen – Nyitottak vagyunk nonprofit vállalat a partnerünk. Alapvető célja, hogy edukációval és általános érzékenyítéssel elindítsunk és megalapozzunk egy olyan szemlélet módot a vállalaton belül, ahol a munkavállalók megélhetik a sokszínűséget, elfogadást és önmaguk lehetnek. Minden év során összesen 3 ún. Open Talk-ot rendezünk a kollégáknak, különféle témákban, melyek a globális I&D-ra vonatkozó globális elvekkel is összhangban van. Ezek a témák egymásra épülnek, követik a nemzetközi és hazai trendeket is. 2021-ben az elsődleges cél az általános érzékenyítés és tájékozódás volt ebben a kategóriában, majd 2022-ben ezeket a témákat próbáljuk mélyíteni, és újakat behozni. 2021-ben az első 3 téma az általános érzékenyítés, az LGBTQ Hónap és a Nemek közti Egyenlőség volt. 2022-ben az utóbbi két témát mélyítjük el, és újként hoztuk be a megváltozott munkaképességgel élőkkel kapcsolatos témát is.

A negyedik kategória a CR, vagyis a Vállalati Felelősségvállalási Programunk, vagyis elsősorban a fizikai önkéntesség bevezetése a központ életébe. Az anyacég Fenntarthatósági Csapatának alapelvei és irányai alapján dolgoztuk ki ennek a kategóriának az elemeit, és így évi két programot hirdetünk meg a kollégák felé, az egyiket Föld Napja alkalmából tavasszal, majd egy napot A „Sustainable September”, vagyis a Fenntartható Szeptember keretein belül ősszel. Ezeknek az önkéntes programoknak a szervezésében a Központi Önkéntes Alapítvány a partnerünk, hogy a megfelelő helyre és a megfelelő módon menjen a segítség. Az első önkéntes napot 2021. szeptemberében tartottuk, amikor egy, a 4. kerületben található zöld iskolának az udvarán folytattunk önkéntes tevékenységet, és újítottuk fel nekik a kinti, kerti padokat, melyeken jó időben tanulnak; illetve magaságyásokat készítettünk a közösségi kertjükbe. Ezt a tevékenységet folytattuk idén tavasszal is Föld Napja alkalmából, amikor is az udvaron ültettünk bokrokat, virágokat, kisebb fákat, hogy otthonosabbá és zöldebbé tegyük a mindennapjaikat. Illetve, idén készültünk egy kis pro-bono tevékenységgel is, ahol 2022. januárjában alakult egyik munkacsoportunk kollégái két részletben a 4. osztályos tanulóknak egy-egy félórában előadást tartottak egy kis kvízzel összekötve a fenntarthatóság, és a fémcsomagolás előnyeiről. Az ültetés és kerti munkák mellett a kollégák egy része kézműves foglalkozást tartott a másodikosoknak, ahol pedig újrahasznosítás jegyében készítettek uzsonnás dobozokat, madáretetőket és kisebb virág kaspókat.

Ebbe a kategóriába soroljuk még az eseti adománygyűjtéseket is. 2021. decemberében az ÖKA segítségével a kollégák meglephettek 20 intézményben élő, hátrányos helyzetű gyermeket, olyan karácsonyi ajándékokkal, amikre a gyerekek igazán vágytak, a saját kívánság listájuk alapján. Ezt a gyűjtést mindenképpen szeretnénk idén is folytatni.
Emellett tavasszal a 2022. januárjában alakult munkacsoportok sütivásárt tartottak a kollégáknak, melynek célja egy olyan adománygyűjtés volt, amit az anyagcég által meghirdetett ukrán-orosz háborúban érintett ukrán kollégák számára indított. Ez a gyűjtés is nagy sikerrel zárult és nagyban hozzájárult ahhoz az alaphoz, amit az anyacég a gyűjtés zárása után megduplázz és az ukrán kollégák és családjaik megsegítésre fog fordítani.


Az utolsó, ötödik kategóriát pedig a Wellbeing Programként neveztük el, melynek fő célja, hogy olyan témákat hozzunk a kollégáknak, amik a jólétükkel kapcsolatos. Ezen kategória keretén belül különféle előadásokat szerveztünk a kollégáknak, mint például a Mindfulness-ról szóló előadás 2021. februárban, Melanóma Szűrés 2021. szeptemberében, prevenciós előadás a mellrákról 2021. októberében, influenza oltás meghirdetése a kollégák felé 2021. november-decemberében; Burn-out Szindrómáról szóló Workshopok januárban és februárban, Szemészeti Szűrés 2022. tavaszán.

A fent bemutatott öt kategórián való részvétel a kollégák felé önkéntes alapon működik, és minden nagyobb esemény után központilag küldünk nekik egy kérdőívet, amiben elmondhatják az adott programról a véleményüket. Ez azért is fontos a vezetőség és a kommunikáció számára, mert ezen visszajelzések alapján látjuk, hogy mi az, ami a kollégákat érdekli, mi az, ami fontos számokra, és így ezzel is be tudjuk őket vonni a Trivium BSC életébe, és így lehetőséget tudunk nekik is adni, hogy ők is hozzájárulhassanak a munkakörnyezetünk formálásához.

TRIVIUM PACKING BSC, EUROPE VIDEO 

CIKK AJÁNLÓ


BENEFIT PRIZE 2024

beneFIT Prize 2024
beneFIT Prize 2024 díj - az év leggondoskodóbb vállalatainakNovember...
2024-12-11

MÉD 2024

MÉD 2024
Kern Orsolya, Karácsony Tamás és Gerzsenyi Tibor, Solium Regni –...
2024-11-19

EHHEZ AJÁNLJUK



Talent Actiu
termék információ
termék raktárlista

Talent

termék raktárlista
# Actiu Nincs

Closed Bench BC6312 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Closed Bench BC6312

termék raktárlista

Mesh Line Sitland
termék információ
termék raktárlista

Mesh Line

termék raktárlista
# Sitland Nincs

Closed Bench BC6300 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Closed Bench BC6300

termék raktárlista

Alya Executive SO1482 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Alya Executive SO1482

termék raktárlista

TNK 500 Actiu
termék információ
termék raktárlista

TNK 500

termék raktárlista
# Actiu Nincs

Hanna Lounge Akaba
termék információ
termék raktárlista

Hanna Lounge

termék raktárlista
# Akaba Nincs

Mobility Actiu
termék információ
termék raktárlista

Mobility

termék raktárlista
# Actiu Nincs

REFERENCIÁK

HOLD ZRT.

HOLD Zrt.

MAGÁNLAKÁS -...

Magánlakás - Balaton

INGATLAN.COM

ingatlan.com

CITIBANK...

Citibank International Plc. Magyarország

YETTEL BOARDROOM

Yettel Boardroom

REM INGATLAN...

REM Ingatlan Zrt.

SLOVNAFT

Slovnaft

UKRAILTRANS...

Ukrailtrans Trade and Logistic Kft.

MINDSZENTYNEUM

Mindszentyneum

ORIGO FILM GROUP...

ORIGO Film Group Kft.

A WELL 11 FEJEZETE

The WELL Air concept aims to ensure high levels of indoor air quality across a building’s lifetime through diverse strategies that include source elimination or reduction, active and passive building design and operation strategies and human behavior interventions.

A WELL Air koncepciójának célja a magas minőségű beltéri levegő biztosítása az épület teljes élettartama alatt különböző stratégiák felhasználásával melyek magukban foglalják a káros anyagok levegőbe jutásának megszüntetését vagy csökkentését, az aktív és passzív épülettervezést és üzemeltetést, valamint az emberi tevékenységek által történő beavatkozások optimalizálását.

The WELL Water concept covers aspects of the quality, distribution and control of liquid water in a building. It includes features that address the availability and contaminant thresholds of drinking water, as well as features targeting the management of water to avoid damage to building materials and environmental conditions.

A WELL Water koncepciója az épületen belüli vízellátás minőségét, elosztását és ellenőrzését fedi le. Foglalkozik az ivóvíz rendelkezésre állásával illetve szennyezettségével csakúgy, mint a vízgazdálkodással kapcsolatos kérdésekkel, így kihatással van az építőanyagok minőségére illetve a környezeti körülményekre is.

The WELL Nourishment concept requires the availability of fruits and vegetables and nutritional transparency and encourages the creation of food environments where the healthiest choice is the easiest choice.

A WELL Nourishment koncepciója az épületet használók számára a friss zöldségek és gyümölcsök elérhetőségét és az épületen belül kínált táplálékoknak az átláthatóságát tűzi ki célul. Olyan környezet kialakítását támogatja, ahol az egészséges választás a legegyszerűbb választás.

The WELL Light concept promotes exposure to light and aims to create lighting environments that are optimal for visual, mental and biological health.

A WELL Light koncepció a természetes fény jelenlétét támogatja, a látási, mentális és biológiai egészség számára optimális világítási feltételek meglétére törekszik.

The WELL Movement concept promotes movement, physical activity and active living and discourages sedentary behaviors through environmental design strategies, programs and policies.

A WELL Movement koncepciója elősegíti a mozgást, a fizikai aktivitást, az aktív életet és elriaszt az ülő életmódtól a környezet megfelelő tervezésével, a különböző programokkal és irányelvek bevezetésével.

A WELL Thermal Comfort koncepció célja a produktivitás elősegítése és az ideális hőkomfort kialakítása az épület minden használója számára továbbfejlesztett hűtő-, fűtő rendszerek betervezésével, működtetésével és a rendszer személyre szabhatóságával.

A termikus kényelmet úgy definiálhatjuk, mint „az az állapot, amely kifejezi a termikus környezettel való elégedettséget és azt szubjektív értékelés alapján minősíti”. Szervezetünkben az állandó hőmérsékleti kényelmet a homeosztázis egyik területe a hőszabályozás biztosítja, mellyel egy élőlény bizonyos határok között fenntartja a testhőmérsékletét a környezeti hőmérséklet változása ellenére. Kiegyensúlyozza a hőnyereséget és a hőveszteséget annak érdekében, hogy a test belső hőmérséklete az optimális tartományban, 36-38 ° C (97-100 ° F) maradjon, ezt a hipotalamusz szabályozza.

The WELL Sound concept aims to bolster occupant health and well-being through the identification and mitigation of acoustical comfort parameters that shape occupant experiences in the built environment.

A WELL Sound koncepciójának célja az épületet használók egészségének és jólétének erősítése az akusztikai paraméterek javításával, hogy az épített környezetben tartózkodók is megtapasztalják az akusztikai kényelem előnyeit.

The WELL Materials concept aims to reduce human exposure to hazardous building material ingredients through the restriction or elimination of compounds or products known to be toxic and the promotion of safer replacements. Compounds known to be hazardous to the health of occupational workers and/or known to bioaccumulate or aggregate in the environment are also restricted and in some instances not permitted.

A WELL Materials koncepciója az emberek egészségét védi, az építőanyagokban fellelhető károsanyagok csökkentésével vagy teljes kiküszöbölésével és a megfelelő helyettesítő anyagok népszerűsítésével. Az egészségre veszélyes vegyületek felhasználását szintén szabályozza a WELL.

The WELL Mind concept promotes mental health through policy, program and design strategies that seek to address the diverse factors that influence cognitive and emotional well-being.

A WELL Mind koncepciója a mentális egészség elérését olyan rendelkezésekkel, programokkal és design stratégiákkal támogatja, melyeknek célja a kognitív és érzelmi jóllét kialakulásához való hozzájárulás.

The WELL Community concept aims to support access to essential healthcare, workplace health promotion and accommodations for new parents while establishing an inclusive, integrated community through social equity, civic engagement and accessible design.

A WELL Community koncepció célja, hogy támogassa az alapvető egészségügyi ellátáshoz való hozzáférést, a munkahelyi egészségfejlesztést és a szülők munkába való visszatérését, miközben befogadó, integrált közösséget hoz létre a társadalmi igazságosság, a polgári részvétel és a hozzáférhető formatervezés révén.

Innovation features pave the way for projects to develop unique strategies for creating healthy environments.

A WELL Innováció fejezete a projektek útját segíti, hogy egyedi és innovatív stratégiák kidolgozásával megteremtsék az egészséges környezetet.


olvass tovább...