wishlist

Raktár lista

wishlist del
A lista sorrendje módosítható Drag & Drop -al!
HU | EN

PUBLIKÁCIÓK

HAY, A HERMAN MILLER ÚJ DESIGN BÚTOR GYÁRTÓJA

HAY, A HERMAN MILLER ÚJ DESIGN BÚTOR GYÁRTÓJA  Irodabútor,HAY, HermanMiller, új, design, bútor, gyártó, prémium, kategória, minőség, kényelem, stílus, fenntarthatóság, esztétika

Hay – a Herman Miller új gyártó cége


A prémium kategóriás bútorairól ismert Herman Miller csoport a szerethető és a szélesebb fogyasztói rétegek számára elérhető dán Hay bútoraival és kiegészítőivel bővítette portfólióját.


A tulajdonosok, Rolf és Mette Hay 2002-ben döntöttek a Hay márka alapításáról, megtöltve az alacsony és nagyon magas minőség közötti piaci rést az elérhető áron kínált minőségi termékekkel. Rolf a Hay filozófiáját összefoglalva kiemelte, hogy bútoraik és design kiegészítőik egyaránt alkalmasak az otthoni, az irodai és az egyéb közösségi használatra. Soha nem terveztek egy meghatározott piaci szegmens számára, mindig a tárgyakat használó emberre figyelnek, hogy mire van szüksége mindennapi élete során.


A társalapító Mette Hay mindig is szerette a naponta rendszeresen használt tárgyakat, és jó érzéssel tölti el, hogy ezekkel dolgozhat, hiszen a mindennapi élet jelenti számára a valódi inspirációt. Annak érdekében, hogy emberközeli és szerethető termékeket állítsanak elő, a világ leghíresebb designereit kérték fel, hogy dolgozzanak velük és tervezzenek jól használható, kedves tárgyakat, amelyek szélesebb rétegek számára is elérhetővé válnak. A Hay DNS-ét a funkcionalitás, a szenvedély, a közösség és a társadalmi felelősségvállalás jelenti. Soha nem néznek hátrafelé, hanem figyelik a körülöttük lévő világot, referenciákat keresnek a művészetek, az építészet és a divat területein, és ezek mentén fejlesztik a tervezőkkel együttműködve termékeik szerteágazó kínálatát a bútoroktól a kiegészítőkön keresztül a textilekig és világítótestekig.



A tulajdonosok végigkövetik a teljes termékciklust, a termékfejlesztési és gyártási folyamat egészét, a legapróbb részletekre is odafigyelve. És hogyan tudják megtartani a kedvező árszínvonalat a jó minőség és a híres tervezők mellett? A lehető legkisebb árréssel dolgoznak, nem költenek a termékek reklámozására, kizárólag a világ nagy design kiállításain vesznek részt és nyomtatott katalógus helyett is csak online katalógust használnak. A lehető legjobb egységárra törekszenek, náluk nem függ az ár attól, hogy valaki egy vagy ezer darabot vásárol. A cél a fenntarthatóság jegyében a tartós, jó minőségű, esztétikus bútorok és kiegészítők helyben történő előállítása.



A Hay emberközeli és fenntartható filozófiája a világ híres designereinek a szívét is meghódította. Shane Schenck designer szerint az teszi a Hayt egyedülállóvá, hogy mindig egy lépéssel a piac előtt járnak az innovációkban, a formákban és színekben, előre jelzik a fogyasztók igényeit. A francia Bouroullec fivérek tisztán látják a célt: nemcsak a gazdagoknak, hanem mindenki számára elérhető tárgyakat tervezni. Szerényen, visszafogottan, de nagyon érzékeny módon gondolkodni. A Hay-vel való együttműködés során egyfolytában telefonon egyeztettek, mert ahogy az olasz designer Vico Magistretti mondta korábban: „Akkor jó egy ötlet, ha telefonon is el lehet magyarázni.” George Sowden designer: A Hay energiája egy új brandé, a sebessége pedig egy kis brandé. Leon Ransmeier designer: ritka olyan céggel együtt dolgozni, ahol a tulajdonosok úgy gondolkoznak, mint a designerek. Clara von Zweigbergk máshol azt tapasztalta, hogy a megbízók nem merik bevállalni a sok szín használatát, inkább maradnak a fekete, fehér, szürke színeknél. Ezért nagyon örült, amikor a Haynél a Kaleido tálca esetében mind a kilenc színjavaslatát elfogadták.



A Hay szíve, a tevékenységek motorja a kollaboráció a teljes termékfejlesztés során. A cég központja, „otthona” Koppenhágában található a Hay House-ban, de az emberek szívébe örömet csempésző ötletes, eredeti termékeik már az egész világon meghódították az otthonokat, irodákat, szállodákat, kávézókat.


A cikk forráslinkje

CIKK AJÁNLÓ


ELLE DECORATION LÁTVÁNYOS TEREK 2024. 3....

ELLE Decoration Látványos terek     2024. 3. szám Europa Design, megjelenés, Arper, Lepal, Catifa Carta, designfurniture, officefurniture, interior, summer
Örömmel osztjuk meg, hogy az ELLE Decoration 2024. 3. számában az Arper...
2024-06-03

ŐRANGYAL MAGAZIN - ÁPRILIS - MÁJUS

Őrangyal Magazin - április - május Irodabútor, Europadesign, Őrangyal, megjelenés, egészség, ergonónia, interiordesign, irodaház, növények, növényfal
Megjelent az Őrangyal magazin legújabb száma!Az Europa Design cikkje:...
2024-06-06

ELLE DECORATION RENDHAGYÓ NYARALÓK 2024. 4....

ELLE Decoration Rendhagyó nyaralók 2024. 4. szám Europadesign, Elledecorationhu, Haydesign, Montanafurniture,designfurniture, quality, outdoor, individual design
Nyár, nyár, nyár! Az ELLE Decoration minden lapja csordultig van...
2024-07-24

EHHEZ AJÁNLJUK



Carola SO0907 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Carola SO0907

termék raktárlista

Alya Executive SO1478 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Alya Executive SO1478

termék raktárlista

Closed Bench BC6308 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Closed Bench BC6308

termék raktárlista

PK Sitland
termék információ
termék raktárlista

PK

termék raktárlista
# Sitland Nincs

Gorka Swivel Akaba
termék információ
termék raktárlista

Gorka Swivel

termék raktárlista
# Akaba Nincs

Hanna office Akaba
termék információ
termék raktárlista

Hanna office

termék raktárlista
# Akaba Nincs

OE1 Mobile Easel Herman Miller
termék információ
termék raktárlista

OE1 Mobile Easel

termék raktárlista

Holo Kristalia
termék információ
termék raktárlista

Holo

termék raktárlista

REFERENCIÁK

DEUTSCHE BANK...

Deutsche Bank Zrt.

MOHÁCSI

Mohácsi

NORD CONSULTING

Nord Consulting

ALKOTÁS POINT...

Alkotás Point Irodaház

LOYALBANK

Loyalbank

MAGYAR NEMZETI...

Magyar Nemzeti Filmalap

IP WEST

IP West

VATERA

Vatera

COLLIERS...

Colliers International

INGATLAN.COM

ingatlan.com

A WELL 11 FEJEZETE

The WELL Air concept aims to ensure high levels of indoor air quality across a building’s lifetime through diverse strategies that include source elimination or reduction, active and passive building design and operation strategies and human behavior interventions.

A WELL Air koncepciójának célja a magas minőségű beltéri levegő biztosítása az épület teljes élettartama alatt különböző stratégiák felhasználásával melyek magukban foglalják a káros anyagok levegőbe jutásának megszüntetését vagy csökkentését, az aktív és passzív épülettervezést és üzemeltetést, valamint az emberi tevékenységek által történő beavatkozások optimalizálását.

The WELL Water concept covers aspects of the quality, distribution and control of liquid water in a building. It includes features that address the availability and contaminant thresholds of drinking water, as well as features targeting the management of water to avoid damage to building materials and environmental conditions.

A WELL Water koncepciója az épületen belüli vízellátás minőségét, elosztását és ellenőrzését fedi le. Foglalkozik az ivóvíz rendelkezésre állásával illetve szennyezettségével csakúgy, mint a vízgazdálkodással kapcsolatos kérdésekkel, így kihatással van az építőanyagok minőségére illetve a környezeti körülményekre is.

The WELL Nourishment concept requires the availability of fruits and vegetables and nutritional transparency and encourages the creation of food environments where the healthiest choice is the easiest choice.

A WELL Nourishment koncepciója az épületet használók számára a friss zöldségek és gyümölcsök elérhetőségét és az épületen belül kínált táplálékoknak az átláthatóságát tűzi ki célul. Olyan környezet kialakítását támogatja, ahol az egészséges választás a legegyszerűbb választás.

The WELL Light concept promotes exposure to light and aims to create lighting environments that are optimal for visual, mental and biological health.

A WELL Light koncepció a természetes fény jelenlétét támogatja, a látási, mentális és biológiai egészség számára optimális világítási feltételek meglétére törekszik.

The WELL Movement concept promotes movement, physical activity and active living and discourages sedentary behaviors through environmental design strategies, programs and policies.

A WELL Movement koncepciója elősegíti a mozgást, a fizikai aktivitást, az aktív életet és elriaszt az ülő életmódtól a környezet megfelelő tervezésével, a különböző programokkal és irányelvek bevezetésével.

A WELL Thermal Comfort koncepció célja a produktivitás elősegítése és az ideális hőkomfort kialakítása az épület minden használója számára továbbfejlesztett hűtő-, fűtő rendszerek betervezésével, működtetésével és a rendszer személyre szabhatóságával.

A termikus kényelmet úgy definiálhatjuk, mint „az az állapot, amely kifejezi a termikus környezettel való elégedettséget és azt szubjektív értékelés alapján minősíti”. Szervezetünkben az állandó hőmérsékleti kényelmet a homeosztázis egyik területe a hőszabályozás biztosítja, mellyel egy élőlény bizonyos határok között fenntartja a testhőmérsékletét a környezeti hőmérséklet változása ellenére. Kiegyensúlyozza a hőnyereséget és a hőveszteséget annak érdekében, hogy a test belső hőmérséklete az optimális tartományban, 36-38 ° C (97-100 ° F) maradjon, ezt a hipotalamusz szabályozza.

The WELL Sound concept aims to bolster occupant health and well-being through the identification and mitigation of acoustical comfort parameters that shape occupant experiences in the built environment.

A WELL Sound koncepciójának célja az épületet használók egészségének és jólétének erősítése az akusztikai paraméterek javításával, hogy az épített környezetben tartózkodók is megtapasztalják az akusztikai kényelem előnyeit.

The WELL Materials concept aims to reduce human exposure to hazardous building material ingredients through the restriction or elimination of compounds or products known to be toxic and the promotion of safer replacements. Compounds known to be hazardous to the health of occupational workers and/or known to bioaccumulate or aggregate in the environment are also restricted and in some instances not permitted.

A WELL Materials koncepciója az emberek egészségét védi, az építőanyagokban fellelhető károsanyagok csökkentésével vagy teljes kiküszöbölésével és a megfelelő helyettesítő anyagok népszerűsítésével. Az egészségre veszélyes vegyületek felhasználását szintén szabályozza a WELL.

The WELL Mind concept promotes mental health through policy, program and design strategies that seek to address the diverse factors that influence cognitive and emotional well-being.

A WELL Mind koncepciója a mentális egészség elérését olyan rendelkezésekkel, programokkal és design stratégiákkal támogatja, melyeknek célja a kognitív és érzelmi jóllét kialakulásához való hozzájárulás.

The WELL Community concept aims to support access to essential healthcare, workplace health promotion and accommodations for new parents while establishing an inclusive, integrated community through social equity, civic engagement and accessible design.

A WELL Community koncepció célja, hogy támogassa az alapvető egészségügyi ellátáshoz való hozzáférést, a munkahelyi egészségfejlesztést és a szülők munkába való visszatérését, miközben befogadó, integrált közösséget hoz létre a társadalmi igazságosság, a polgári részvétel és a hozzáférhető formatervezés révén.

Innovation features pave the way for projects to develop unique strategies for creating healthy environments.

A WELL Innováció fejezete a projektek útját segíti, hogy egyedi és innovatív stratégiák kidolgozásával megteremtsék az egészséges környezetet.


olvass tovább...