A 20. század közepére a Hermann Miller név a "modern" bútorok szinonimájává vált. A vállalat a legendás tervezőkkel, Geroge Nelsonnal és Charles és Ray Eames-szel együttműködve olyan darabokat készített, amelyek az ipari formatervezés klasszikusai lettek.
Azóta a világ legkiválóbb formatervezőivel dolgoztak együtt, többek között Alexander Girarddal, Isamu Noguchival, Robert Propsttal, Bill Stumpfal, Don Chadwickkel, Ayse Birselrel, a Studio 7.5-el, Yves Béharral, Doug Ballal és sok más tehetséggel.
Ma a Hermann Miller a klasszikus darabok és az otthonok számára készült új formatervek mellett elismert innovátor a kortárs lakberendezés, az egészségügyi környezetek számára készült megoldások, valamint a kapcsolódó technológiák és szolgáltatások terén. A Michigan állambeli Zeelandban székhellyel rendelkező részvénytársaság gyártóüzemekkel rendelkezik az Egyesült Államokban, Kínában, Olaszországban és az Egyesült Királyságban, és több mint 100 országban vannak értékesítési irodáik.
Mindannyian azért dolgoznak, hogy egy jobb világot tervezzenek és építsenek Ön körül.
https://www.hermanmiller.com/en_eur/
Számos hazai projektben választották a Hermann Miller bútorait és kiegészítőit: Eaton, British Embassy, BCCH, All you can move, Emerson, British Petrol, AVIS
A Mirra 2 görgős szék kiváló ergonómiai tulajdonságokkal rendelkezik.
Az állítható magasságú asztalok a még kényelmesebb munkavégzést teszik lehetővé. Az asztali paravánok nem csupán hasznosak és esztétikusak, de az irodai zajokat is csökkentik.
A munka világa megváltozott. De a legtöbb iroda nem.
Az 'Élhető Iroda' olyan munkakörnyezet nyújt, mely magasabb munkateljesítményre sarkall és segíti a szervezeteket stratégiai céljaik elérésében.
Az irodai munkavégzés módja átformálódik. Az otthoni munkavégzés és egyre nagyon szerepet kap. A Herman Millernél hisznek abban, hogy a problémamegoldó, emberközpontú tervezés az emberek támogatását jelenti. A munkavégzés bárhol történhet, a cél az, hogy megtalálják a legjobb módszereket az emberek otthoni, irodai és azon kívüli támogatására.
Hogyan segíti mindezt elő a hibrid stratégia?
Ez az úgynevezett "hibrid stratégia" lehetőséget nyújt a szervezeteknek arra, hogy kielégítsék a rendkívül sokszínű munkaerő igényeit. Ez azt jelenti, hogy a távoli csapattagok és az irodában dolgozó kollégáik igényeit is figyelembe kell venni. Számtalan tényező befolyásolhatja az egyén termelékenységét és elkötelezettségét - a munkastílustól, a kollégák elhelyezkedésétől és a projektek határidejétől kezdve az otthoni irodai körülményekig, a szülői feladatokig és a fizikai/érzékszervi szükségletekig. És ezek a tényezők nem állandóak; napról napra vagy hétről hétre változhatnak.
Mit tehetnek a szervezetek annak érdekében, hogy helyiségeiket kívánatosabbá tegyék, mint igény szerinti célpontokat, az újonnan bárhol dolgozni képes alkalmazottak számára?
A Hermann Millernél ezt 3 fő pontban nevezték meg:
Míg a legtöbben virtuálisan megtaláltuk a módját annak, hogy az elmúlt évben fenntartsuk a kapcsolatot legközelebbi barátainkkal és családtagjainkkal, viszont a "gyenge kötelékeink" nagyrészt elvesztek. Ez a felszínesebb ismeretségi kör - legyen az az épület portása, aki mindenkit a keresztnevén szólít, vagy a munkatárs egy másik osztályról, akivel szívesen csevegünk - létfontosságú az egyén szociális egészségéhez. Ezért az irodai környezet segítséget nyújt abban, hogy kapcsolatban maradhassunk az ismerőseinkkel, akik eddig a mindennapi életünk részeit képezték.
A kollégák közötti dinamika, az eredményes együttműködés a hatékony és sikeres munka alapja. Ezek a megbeszélések a hasznosságon túl lehetőséget teremtenek a rövidebb, ám fontos egyeztetésekre, beszélgetésekre is, amelyeket nem lehet videokonferencián keresztül ütemezni.
Az irodába való visszatérés - egy megfelelő térbeli elrendezés esetén - pihenést nyújthat a koncentrációhoz és a célzott munkához mindazoknak, akik nem tudtak otthon megfelelő körülményeket kialakítani a munkavégzéshez, mivel folyamatos zavaró tényezőkkel kellett megküzdeniük.
Amennyiben mégis távmunkában dolgozunk vagy csupán heti egy-két napot töltünk az irodában, gondot kell fordítani a minőségi otthoni munkavégzésre. Ha az alábbi néhány tanácsot megfogadjuk, akkor ideális körülményeket teremthetünk.
1, Válasszunk olyan helyet, ahol a természetesen fény elegendő, illetve van lehetőségünk a rendszeres szellőztetésre.
2, A rossz testtartás sok baj okozója, ezért olyan irodai széket használjon, mely ergonomikus, támasztja a hátat és a derekat.
3, A megfelelő méretű íróasztal, ami állítható magasságú, szintén nagyon fontos tényező. Kutatások szerint minden munkával töltött órában 30 percet állva kellene eltöltenünk.
Magyarországon az Európa Design kínálatában megtalálható minden Hermann Miller irodabútor, illetve ülőbútor. A kiemelt irodai székek között szerepel az Aeron szék, a Mirra 2, továbbá a Sayl görgős szék. Az állítható magasságú asztalok közül kiemelkedik az Atlas Office Landscape és a Nevi Sit-Stand asztal, melynél ülő és álló helyzetben is dolgozhatunk.
A Herman Miller termékeknek természetesen elérhetőek a 3D objektumai, mely segíti a tervezők munkáját, hogy minél pontosabb és élethűbb látványterveket készíthessenek.