wishlist

Raktár lista

wishlist del
A lista sorrendje módosítható Drag & Drop -al!
HU | EN

BLOG

HOGYAN LETT PIACVEZETÕ A METALCO CÉGCSOPORT A KÜLTÉRI BÚTOROK PIACÁN?

HOGYAN LETT PIACVEZETÕ A METALCO CÉGCSOPORT A KÜLTÉRI BÚTOROK PIACÁN?  Irodabútor,Hogyan,piacvezetõ,Metalco,cégcsoport,kültéri,bútorok,piacán?

A Metalco csoport, mint Olaszország elsõ számú kültéri bútorgyártó és -fejlesztõ vállalata bejelentette a Bellitalia s.r.l., a beton és márvány bútorokat gyártó piacvezetõ cég felvásárlását.

Ezzel a megállapodással a Metalco lett az elsõ nemzetközi cégcsoport a kültéri bútorpiaci szektorban.

A cégcsoport megkezdte erõteljes beruházási tervét, elsõ lépésként felvásárolta a City Design-t, majd a My Equilibria bevezetésével egyedülálló lehetõséget biztosítottak egy új, óriási termékskála megalkotásához, amelyet társítottak a Bellitalia saját nemzetközi disztribúciós hálózatával.

Ezzel a vétellel várhatóan tovább gyorsítja a cégcsoport növekedési stratégiáját a kültéri bútor üzletben és szélesebb termékskálát nyújt a vállalkozásoknak és a szakembereknek, amely biztosítani fogja a versenyelõnyüket és a piaci pozíciójuk erõsödését azáltal, hogy piacvezetõként a legjobb technológiai és innovatív megoldásokat fogják ajánlani az ipari ügyfeleiknek és a szakembereknek.

A meghatározó építészekkel és tervezõkkel való kiemelt együttmûködések– mint Antonio Cittero, Pininfarina, Marc Aurel – célja megerõsíteni a Metalco cégcsoport egyébként is szervezett kapcsolatait, mint a világ legnagyobb kültéri bútorgyártó cégcsoportja, valamint a hatékonyabb, élesebb hálózatfejlesztés a „Made in Italy” piacokon.

„A Bellitalia-val való 20 éves együttmûködésünk során, képesek voltunk megszilárdítani és bõvíteni a partnerségünket, olyan irányba, amely a globálizáció által képviselt új kihívásokkal megbirkózhatunk. A célunk a városi szektor jövõbeli fejlõdésének a pozitív befolyásolása.” – nyilatkozta Francesco Bertino, a Metalco Csoport ügyvezetõ igazgatója.

„A termékeink a városi szektort forradalmasították, amikor új és innovatív cement deklinációt mutattak be a piacon. Ezzel a megegyezéssel a technológiai és minõségi horizontunkat terjesztettük ki a világpiacokon.” – fûzte hozzá Claudio Ioratti, Bellitalia srl ügyvezetõ igazgatója.

A Metalco és Bellitalia (Dél-Amerikában már partnere a Metalco Do Brasil-nak) közötti megegyezéssel a cég fog a legszélesebb anyag- illetve termékportfólióval rendelkezni a világon, élvonalbeli technológiák különbözõ területeken és 40 évnyi tapasztalattal a háta mögött.

HOGYAN LETT PIACVEZETÕ A METALCO CÉGCSOPORT A KÜLTÉRI BÚTOROK PIACÁN?

CIKK AJÁNLÓ


#@PROPOSAL_A@#

EHHEZ AJÁNLJUK



Brandy BU3001 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Brandy BU3001

termék raktárlista

Alya SI1552 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Alya SI1552

termék raktárlista

Audit Actiu
termék információ
termék raktárlista

Audit

termék raktárlista
# Actiu Nincs

Archimede Alea
termék információ
termék raktárlista

Archimede

termék raktárlista
# Alea Nincs

DV505-Rio DVO
termék információ
termék raktárlista

DV505-Rio

termék raktárlista
# DVO Nincs

Topa asztal Akaba
termék információ
termék raktárlista

Topa asztal

termék raktárlista
# Akaba Nincs

Kabi office Akaba
termék információ
termék raktárlista

Kabi office

termék raktárlista
# Akaba Nincs

Remo Alea
termék információ
termék raktárlista

Remo

termék raktárlista
# Alea Nincs

REFERENCIÁK

NESTLÉ...

Nestlé Hungária Kft.

AMC

AMC

YDILLIUM HOTEL -...

Ydillium hotel - KROKI

IMMOBILIA ZRT.

Immobilia Zrt.

CSALÁDI HÁZ -...

Családi ház - Pilisborosjenő

CUSHMAN AND...

Cushman and Wakefield

METALOBOX

Metalobox

PROINTERIER KFT.

Prointerier Kft.

FOUR SEASON...

Four Season Dental Center

ÖBÖL XI.

Öböl XI.

A WELL 11 FEJEZETE

The WELL Air concept aims to ensure high levels of indoor air quality across a building’s lifetime through diverse strategies that include source elimination or reduction, active and passive building design and operation strategies and human behavior interventions.

A WELL Air koncepciójának célja a magas minőségű beltéri levegő biztosítása az épület teljes élettartama alatt különböző stratégiák felhasználásával melyek magukban foglalják a káros anyagok levegőbe jutásának megszüntetését vagy csökkentését, az aktív és passzív épülettervezést és üzemeltetést, valamint az emberi tevékenységek által történő beavatkozások optimalizálását.

The WELL Water concept covers aspects of the quality, distribution and control of liquid water in a building. It includes features that address the availability and contaminant thresholds of drinking water, as well as features targeting the management of water to avoid damage to building materials and environmental conditions.

A WELL Water koncepciója az épületen belüli vízellátás minőségét, elosztását és ellenőrzését fedi le. Foglalkozik az ivóvíz rendelkezésre állásával illetve szennyezettségével csakúgy, mint a vízgazdálkodással kapcsolatos kérdésekkel, így kihatással van az építőanyagok minőségére illetve a környezeti körülményekre is.

The WELL Nourishment concept requires the availability of fruits and vegetables and nutritional transparency and encourages the creation of food environments where the healthiest choice is the easiest choice.

A WELL Nourishment koncepciója az épületet használók számára a friss zöldségek és gyümölcsök elérhetőségét és az épületen belül kínált táplálékoknak az átláthatóságát tűzi ki célul. Olyan környezet kialakítását támogatja, ahol az egészséges választás a legegyszerűbb választás.

The WELL Light concept promotes exposure to light and aims to create lighting environments that are optimal for visual, mental and biological health.

A WELL Light koncepció a természetes fény jelenlétét támogatja, a látási, mentális és biológiai egészség számára optimális világítási feltételek meglétére törekszik.

The WELL Movement concept promotes movement, physical activity and active living and discourages sedentary behaviors through environmental design strategies, programs and policies.

A WELL Movement koncepciója elősegíti a mozgást, a fizikai aktivitást, az aktív életet és elriaszt az ülő életmódtól a környezet megfelelő tervezésével, a különböző programokkal és irányelvek bevezetésével.

A WELL Thermal Comfort koncepció célja a produktivitás elősegítése és az ideális hőkomfort kialakítása az épület minden használója számára továbbfejlesztett hűtő-, fűtő rendszerek betervezésével, működtetésével és a rendszer személyre szabhatóságával.

A termikus kényelmet úgy definiálhatjuk, mint „az az állapot, amely kifejezi a termikus környezettel való elégedettséget és azt szubjektív értékelés alapján minősíti”. Szervezetünkben az állandó hőmérsékleti kényelmet a homeosztázis egyik területe a hőszabályozás biztosítja, mellyel egy élőlény bizonyos határok között fenntartja a testhőmérsékletét a környezeti hőmérséklet változása ellenére. Kiegyensúlyozza a hőnyereséget és a hőveszteséget annak érdekében, hogy a test belső hőmérséklete az optimális tartományban, 36-38 ° C (97-100 ° F) maradjon, ezt a hipotalamusz szabályozza.

The WELL Sound concept aims to bolster occupant health and well-being through the identification and mitigation of acoustical comfort parameters that shape occupant experiences in the built environment.

A WELL Sound koncepciójának célja az épületet használók egészségének és jólétének erősítése az akusztikai paraméterek javításával, hogy az épített környezetben tartózkodók is megtapasztalják az akusztikai kényelem előnyeit.

The WELL Materials concept aims to reduce human exposure to hazardous building material ingredients through the restriction or elimination of compounds or products known to be toxic and the promotion of safer replacements. Compounds known to be hazardous to the health of occupational workers and/or known to bioaccumulate or aggregate in the environment are also restricted and in some instances not permitted.

A WELL Materials koncepciója az emberek egészségét védi, az építőanyagokban fellelhető károsanyagok csökkentésével vagy teljes kiküszöbölésével és a megfelelő helyettesítő anyagok népszerűsítésével. Az egészségre veszélyes vegyületek felhasználását szintén szabályozza a WELL.

The WELL Mind concept promotes mental health through policy, program and design strategies that seek to address the diverse factors that influence cognitive and emotional well-being.

A WELL Mind koncepciója a mentális egészség elérését olyan rendelkezésekkel, programokkal és design stratégiákkal támogatja, melyeknek célja a kognitív és érzelmi jóllét kialakulásához való hozzájárulás.

The WELL Community concept aims to support access to essential healthcare, workplace health promotion and accommodations for new parents while establishing an inclusive, integrated community through social equity, civic engagement and accessible design.

A WELL Community koncepció célja, hogy támogassa az alapvető egészségügyi ellátáshoz való hozzáférést, a munkahelyi egészségfejlesztést és a szülők munkába való visszatérését, miközben befogadó, integrált közösséget hoz létre a társadalmi igazságosság, a polgári részvétel és a hozzáférhető formatervezés révén.

Innovation features pave the way for projects to develop unique strategies for creating healthy environments.

A WELL Innováció fejezete a projektek útját segíti, hogy egyedi és innovatív stratégiák kidolgozásával megteremtsék az egészséges környezetet.


olvass tovább...