KARRIER
GONDNOK - TELEPHELYI INTÉZŐ
Nemzetközi design márkákat, beltéri és kültéri bútorokat, berendezési tárgyakat, innovatív akusztikai anyagokat forgalmazó és rendezvényszervező cégünk 26 éve dolgozik a közületi piacon építészekkel, belsőépítészekkel, és más kreatívokkal, valamint ingatlanfejlesztőkkel és kivitelezőkkel szoros együttműködésben. Megrendelőink főleg olyan multinacionális vállalkozások, ahol a tárgyi világ kultúrája hangsúlyos szerepet tölt be, és az ezzel járó minőséget, igényességet szeretnék hazánkban is megtalálni.
Munkatársat keresünk azonnali kezdéssel
Gondnok - Telephelyi Intéző
munkakörbe
Feladatok:
A cég napi működését, és az összes szervezeti egységet folyamatosan támogató összetett és változatos feladat.
Fontosabb munkaterületek:
Iroda & bemutató terem- Gondnokság üzemeltetés
- bemutató terem takarítás rendben tartása, bútorok mozgatása
- rendezvényekre a területe átrendezése, és visszarendezése
- kisebb javítások, karbantartó munkák
- az épület műszaki ellenőrzése, javítások elrendelése és felügyelete
- rendszerek üzemeltetése (fűtés/hűtés, légtechnika/elektromos hálózat, víz, öntözés)
- tisztító és irodaszerek átvétele és kezelése
- hulladékkezelés
Kert és udvar
- alapvető kertgondozás: fűnyírás, sepregetés, gyomtalanítás, fagy-, és hómentesítés
- gépek karbantartása
- állapot ellenőrzés, nagyobb munkálatok elrendelése és felügyelete
Telephely
- takarítás,
- kisebb javítások,
- műszaki ellenőrzés, nagyobb munkálatok elrendelése és felügyelete
- hulladékkezelés
Raktár
- áruátvétel, raktári rendezés és pakolás, rendszerezés, kapcsolódó adminisztráció
- eseti csomagfeladás, csomagolás, adminisztráció
Céges gépjármű flotta-kezelése
- állapotnyilvántartás
- szerviz bonyolítás
- személygépkocsik takarítása, karbantartás
Intézői feladatok
- kisebb beszerzések
- kézbesítések (iratok, kisebb csomagok, posta)
- esetenként hivatali ügyintézés
Az ideális jelölt az alábbi tapasztalatok többségével rendelkezik:
- karbantartói -, (épületkarbantartói) gyakorlat
- kertgondozási gyakorlat
- felhasználó szintű számítógépes ismeretek (e-mail, word, excell…)
- B kat jogosítvány, gk. vezetői gyakorlat
- raktári-, áruátvételi tapasztalat
- adminisztrációs gyakorlat
Személyes jellemzők:
- pontos, megbízható, gyors
- igazi csapatjátékos, és önálló munkavégzésre is képes
- jó szervező és problémamegoldó
- terhelhető
- erősen műszaki beállítottságú (szerelői gyakorlattal)
- jól kommunikál szóban és írásban
- segítőkész és udvarias
Külön előnyt jelent:
- II. kerületi, III. kerületi, IV. kerületi vagy 13. kerületi lakhely
- asztalos, bútorszerelői gyakorlat
- épületgépészeti gyakorlat
- építőipari gyakorlat
- C-, E-, kat jogosítvány
Amint kínálunk:
- versenyképes, tapasztalattól és teljesítménytől függő bérezés
- dinamikus fiatalos csapat,
- családias, prémium -, és professzionális irodai munkakörnyezet a bemutató terem irodánkban ( korlátlan kávé-, tea…)
- mobil telefon
- céges autó
- magán egészségbiztosítás
- évente többször céges csapatépítő rendezvények
- képzési letőség és támogatás
- határozatlan idejű munkaszerződés
- azonnali munkakezdés
Munkaidő:
H-P 8-16:30
Esetenként esti és hétvégi munkavégzés
Munkavégzés helye:
- Törökvész út, II. kerület zöldövezet, ,,Az Év Munkáltatója"- díjas, és Well előminősített irodában,
- IV. kerületi központi raktár,
Jelentkezés: e-mailben magyar nyelvű fényképes szakmai önéletrajzzal (fizetési igény megjelölésével) e-mailben a következő címre: robert.asztalos@europadesign.hu