wishlist

Raktár lista

wishlist del
A lista sorrendje módosítható Drag & Drop -al!
HU | EN

BLOG

HERMAN MILLER TANÁCSOK OPTIMÁLIS IRODABERENDEZÉSHEZ 4. RÉSZ

HERMAN MILLER TANÁCSOK OPTIMÁLIS IRODABERENDEZÉSHEZ 4. RÉSZ Irodabútor,Herman,Miller,tanácsok,optimális,irodaberendezéshez,4., rész, 5, kérdés, 5, válasz

5 tanács az irodaberendezéshez.


1.Az irodatervezés növelheti a hatékonyságot? (Harry’s tanulmány), New York


A Harry’s korábbi székhelye egy 280 négyzetméteres loft iroda volt a New York-i SoHo szomszédságában. Kezdetben a nyitott irodában elég hely volt az egyéni munkavégzésre és a csapatmunkára is. Késõbb, amikor a cég létszáma elérte a 65 fõt, az egyéni munkaállomások már elfoglalták a területet, az embereknek a lépcsőházba kellett kimenni, ha telefonálni akartak, és a két konferenciaterem is kevésnek bizonyult. A meglévő munkatársak még csak tolerálták a helyzetet, de az új munkaerő bevonzása már problémákba ütközött. Elérkezett az idő, hogy a cég új irodába költözzön. A korábbi problémák elkerülésére a Harry’s bevonta a Tractor tervezőirodát és a Herman Millert, hogy a Living Office koncepciónak megfelelően együtt alakítsák ki a 2.415 nm irodát. A munkatársakat is bevonták a folyamatba és a fókuszcsoportos megkérdezés eredménye az volt, hogy a korábbi kaotikus állapotok miatt inkább formális, mint informális elrendezést szeretnének, mert az eredményességhez szükségesnek tartják a strukturált munkavégzést és az ennek megfelelő irodaberendezést. A nyitott iroda helyett a szeparált egyéni munkahelyeket részesítették előnyben, természetesen megfelelő számú konferenciateremmel, tárgyalóval, kétszemélyes chat-roomal és foteles pihenő szigetekkel kiegészítve, amelyek megfelelő kommunikációs helyszíneket jelentenek. A Herman Miller hangszigetelt „Haven” munkahelyein elvonulhatnak a kollégák és nyugodt környezetben egyedül dolgozhatnak, a „Cove” kitűnően alkalmas a gyors projektmegbeszélésekre, az egyéni és projektmunkára is megfelelő „Hive”-ban a munkatársak megnézhetik az emailj-eiket vagy rövid egy-két fős megbeszélést is folytathatnak, a „Clubhouse”-ban pedig a hosszabb projektek kidolgozása is folyhat a kreativitást is elősegítő foteles szigeteken. Az új iroda értékelésénél a fókuszcsoport 70 százaléka gondolta úgy, hogy az új munkahelyi környezetben gyorsabban és hatékonyabban tudnak dolgozni, 98 százalékuk pedig büszke, amikor megmutatja az ügyfeleknek, vendégeknek az irodát. A „Jump Space”-ben kényelmes hely van a belsõ és külső megbeszélések folytatására. Az új iroda biztonságot nyújt az alkalmazottaknak, mert a kényelmes munkahelyeken az emberek kevesebbet aggódnak és jobban tudnak a munkájukra koncentrálni. Az autonómiát pedig az növeli, hogy kedvük és igényük szerint választhatják meg, hogy melyik területen dolgozzanak az irodában. A Living Office vezetőjük számára nemcsak azt jelenti, hogy élőbb, aktívabb és kommunikatívabb a tér, de azt is, hogy lehetővé teszi a folyamatos fejlődést és tanulást.
 


 

2. Slack and Company, Chicago

A business-to-business marketing cég irodáinak nagy ablakai a Chicago folyóra néznek. Minden munkahely mellől szép kilátás nyílik a városra, ami megfelelő perspektívát jelent a cégnek és a munkatársaknak is. Alapítójuk, Gary Slack is reggelente egy csésze kávéval a kezében nézi a folyón elvonuló hajókat. Új irodájukban saját munkahelyét is a munkatársai közé helyezte el, hogy rögtön értesüljön a felmerülő kérdésekről. Az iroda bővítését az A&D cégre és a Herman Millerre bízta. Célja az volt, hogy olyan barátságos munkahely jöjjön létre, ahová a reggeli ébredés után szívesen jönnek be dolgozni a munkatársak. Az iroda középpontját a „Plaza” alkotja, amely hívogatóan kényelmes berendezésével nemcsak a cég kommunikációs központja, ahol szívesen beszélgetnek és kávéznak a kollégák, de a nagy kivetítőn az ügyfeleknek is tarthatnak prezentációkat a kellemes környezetben, akár a foteleken és szófákon ülve. A „Cove” és a „Workshop” ideális helyszín a gyors megbeszéléseknek, a mobil whiteboardokon bemutathatják az aktuális projekteket. A Herman Miller Canvas Office Landscape asztalait alacsony paravánok határolják, amelyek némi személyes teret is engednek, de szabad kommunikációt is a többi kollégával. Az iroda nem egy múzeum, hanem egy élő tér, amelynek egyedi jellege van, így a Patrick Swayze képmásával ellátott párnák és Marilyn Monroe egész alakos papír figurája mellett jól mutat Eames Shell széke is.


 

3. A létfontosságú kapcsolat improvizáció és innováció között


Az innováció új gondolkodásmódot és munkamódszert kíván


Az innovatív csoportok legfontosabb megkülönböztető jele, hogy improvizatív módon, könnyedén és szabadon váltanak egyik tevékenységről a másikra. Ezeknek az embereknek a Herman Miller „Clubhouse” az ideális munkaterület, ahol a Local bútorcsalád magasságállítható asztalai, mobil asztalai, elválasztó paneljei és tárolószekrényei kielégítik a változatos igényeket. A Google által végzett egyik kutatás szerint 81 százalékban kapcsolódik egymáshoz az innováció és a kollaboráció. Sok iroda nem követi a megváltozott munkamódszereket és nem alkalmazkodnak a kreatív és kollaboratív munkastílushoz. Nem így a „Clubhouse”, amely már nevéből fakadóan is a nagy kollaborációs igényű improzivatívan dolgozó munkatársak munkaterülete. A „Clubhouse” öt különböző funkciót kiszolgáló részbõl áll, amelyek az emberek közötti együttmûködést segítve egymás mellett helyezkednek el. Az egyéni munkahelyek lehetővé teszik az elmélyült munkavégzést, de a csapattagok közötti interakciót is segítik. Ez a „Clubhouse” bázisa, itt töltik el a legtöbb időt a munkatársak. A következő terület egy félig zárt tér, ahol kisebb csoportok is dolgozhatnak együtt. A központi találkozási ponton folyik a közösségi élet és a kommunikáció, itt elég hely van ahhoz, hogy minden munkatárs egyszerre legyen jelen. A negyedik rész olyan, mint egy fali újság, ahol mindenki megtekintheti a folyó munkákat. És nem hiányozhat az a privát tér sem, ahová el lehet vonulni bizalmas beszélgetéseket folytatni, vagy meditálni, gondolkozni.
 



 

4. Fuseproject


Az irodai környezet javíthatja az információk és az ötletek szabad áramlását a munkatársak között?


Yves Béhar az alapítója és vezető designere a „fuseproject” ipari design és márkaépítő cégnek. Amikor a Public Office Landscape bútorcsaládot tervezték a Herman Miller számára, éppen új helyre költözették a cégüket. Kézenfekvő volt, hogy a San Franciso-i régebben raktárnak használt épületben a Public Office Landscape új bútorával rendezzék be irodájukat a Herman Miller Living Office koncepciója szerint. Az új irodában elsősorban a kollaborációra került a hangsúly, az ötletek és információk áramlását kellett segíteni az egyes munkatársak és csoportok között. Az általuk tervezett Public Office Landscape egy teljesen új irodai kialakítást eredményezett, amelyben ugyanazoknak a bútorelemeknek a variálásával egy helyben hozhatók létre a különbözõ funkciók. Az egymással szemben vagy egymás mellett elhelyezett kis fotelek kitűnően alkalmasak a team munkára, de ha valaki jobban szeretne elmélyülni a munkájában, akkor a kis paravánok elhelyezésével ugyanott megteheti. A kis fotelekből és háttámlával ellátott padokból kisebb tárgyalószigetek is kialakíthatók a gyors megbeszélések számára. A Public Office Landscape nagy előnye, ahogy nevéből is következik, igazi közösségi térré szervezi az irodát, mozgásra, helyváltoztatásra ösztönöz és így mindenki látja ki mit csinál, rálátást nyer a munkafolyamatok egészére. A megjelenés pedig kifejezetten friss, ami egy design cég alapvető arculati követelménye.




 

5. Soludos – a cipőipari cégnek olyan irodára volt szüksége, amely kifejezi a márka jellegét


Espadrilles egy nagyon speciális cipőmárka volt, olyan hírességek viselték, mint Salvador Dali, Pablo Picasso vagy Grace Kelly. Amikor 2006 körül Nick Brown Londonból New Yorkba repült meglepetten látta, hogy ott nem ismerik a márkát. Öt év elteltével megalapította a Soludost, amely a mai kortárs változatát gyártja a klasszikus mediterrán cipőmárkának. A cég gyorsan fejlődött, és hamarosan rájöttek, hogy az irodájuk sem méretében, sem jellegében nem megfelelő. A nem túl tágas nyitott irodában zavarták egymást a munkatársak, elsősorban azok, akiknek sokat kellett telefonálniuk. A fő probléma pedig az volt, hogy a tér nem tükrözte a cég tevékenységét. Ezért a Soludos megbízta a New yorki székhelyű Homepolish belsőépítészeti céget, amely a Herman Millerrel együtt ügyfelük karakterének megfelelően alakította át az irodát. A Soludos az egyik legismertebb márka a divatszakmában, ezt kellett megjeleníteni az irodatérben is. A cégre jellemző arculati jegyek elsősorban a bemutatóteremben és az úgynevezett nappali-közösségi térben jelentek meg. Az eredmény egy olyan vendégszerető környezet lett, amely tele van kreatív energiával. A Homepolish egy tengerparti nappali szoba hangulatát jelenítette meg az irodatérben, amelyben vintage bútorok keveredtek a Herman Miller munkahelyeivel, például a „Cove” munkaállomásaival. A „Meeting” területekbe sok természetes fény áramlott be, ezeket a Layout Studio asztalaival és Setu tárgyalószékekkel rendezték be. A „Hive” egyéni és csoportos munkára alkalmas szigetei alkotják a fő munkaterületet, amely kiegészül a formális és informális tárgyalószigetekkel. Az egyik területen a design team kapott helyet, nem messze mellettük a termelés és a pénzügy munkatársaival, hogy szabadon tudjanak kommunikálni egymással. 






 


CIKK AJÁNLÓ


JÁTSZVA TEREMTÜNK EGYEDI TEREKET - MONTANA...

Játszva teremtünk egyedi tereket - Montana Furniture Europa Design, Montana Furniture, design, dán design, minőség, színek, részletek,moduláris,fenntartható
A végtelen lehetőségek által kínált teljes szabadságot...
2024-06-19

WORKS WELL ÉLMÉNYDÉLUTÁN

WORKS WELL Élménydélután
Europa Design: 30 Év Innováció az Irodai KultúrábanEredeti...
2024-11-12

KIVÉTELES MINŐSÉG A MODERN OTTHONOK...

Kivételes minőség a modern otthonok kialakításában - Prémium bútormárkák az Europa Design kínálatában Europa Design, Premium, Home, Arper, Herman Miller, Ethnicraft, Montana, minőség, anyaghasználat, garancia, kopásállóság, textilválaszték, tömör fa, újrahasznosított műanyag, személyre szabhatóság,Andreu World
Az otthonunk berendezésekor a bútorok kiválasztása az egyik...
2024-08-08

EHHEZ AJÁNLJUK



Alya BU1520 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Alya BU1520

termék raktárlista

Anna Corporate SF1407 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Anna Corporate SF1407

termék raktárlista

Remo Alea
termék információ
termék raktárlista

Remo

termék raktárlista
# Alea Nincs

Anna Corporate BU1397 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Anna Corporate BU1397

termék raktárlista

Closed Table PC18 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Closed Table PC18

termék raktárlista

Q18 Polcrendszer Alea
termék információ
termék raktárlista

Q18 Polcrendszer

termék raktárlista
# Alea Nincs

Capri Lounge BU1696 Andreu World
termék információ
termék raktárlista

Capri Lounge BU1696

termék raktárlista

TNK Flex Actiu
termék információ
termék raktárlista

TNK Flex

termék raktárlista
# Actiu Nincs

REFERENCIÁK

PARTNER IN PET...

Partner in Pet Food

A4STUDIO

A4Studio

ROCHE

Roche

ABOS UTCA -...

Abos utca - Magánlakás

MARGIT HÁZ

Margit ház

NOTEBOOK STORE

Notebook Store

HIYA HUNGARY...

Hiya Hungary Kft.

BIO SB

Bio SB

LILIGO

Liligo

VIRÁNYOS...

Virányos Klinika

A WELL 11 FEJEZETE

The WELL Air concept aims to ensure high levels of indoor air quality across a building’s lifetime through diverse strategies that include source elimination or reduction, active and passive building design and operation strategies and human behavior interventions.

A WELL Air koncepciójának célja a magas minőségű beltéri levegő biztosítása az épület teljes élettartama alatt különböző stratégiák felhasználásával melyek magukban foglalják a káros anyagok levegőbe jutásának megszüntetését vagy csökkentését, az aktív és passzív épülettervezést és üzemeltetést, valamint az emberi tevékenységek által történő beavatkozások optimalizálását.

The WELL Water concept covers aspects of the quality, distribution and control of liquid water in a building. It includes features that address the availability and contaminant thresholds of drinking water, as well as features targeting the management of water to avoid damage to building materials and environmental conditions.

A WELL Water koncepciója az épületen belüli vízellátás minőségét, elosztását és ellenőrzését fedi le. Foglalkozik az ivóvíz rendelkezésre állásával illetve szennyezettségével csakúgy, mint a vízgazdálkodással kapcsolatos kérdésekkel, így kihatással van az építőanyagok minőségére illetve a környezeti körülményekre is.

The WELL Nourishment concept requires the availability of fruits and vegetables and nutritional transparency and encourages the creation of food environments where the healthiest choice is the easiest choice.

A WELL Nourishment koncepciója az épületet használók számára a friss zöldségek és gyümölcsök elérhetőségét és az épületen belül kínált táplálékoknak az átláthatóságát tűzi ki célul. Olyan környezet kialakítását támogatja, ahol az egészséges választás a legegyszerűbb választás.

The WELL Light concept promotes exposure to light and aims to create lighting environments that are optimal for visual, mental and biological health.

A WELL Light koncepció a természetes fény jelenlétét támogatja, a látási, mentális és biológiai egészség számára optimális világítási feltételek meglétére törekszik.

The WELL Movement concept promotes movement, physical activity and active living and discourages sedentary behaviors through environmental design strategies, programs and policies.

A WELL Movement koncepciója elősegíti a mozgást, a fizikai aktivitást, az aktív életet és elriaszt az ülő életmódtól a környezet megfelelő tervezésével, a különböző programokkal és irányelvek bevezetésével.

A WELL Thermal Comfort koncepció célja a produktivitás elősegítése és az ideális hőkomfort kialakítása az épület minden használója számára továbbfejlesztett hűtő-, fűtő rendszerek betervezésével, működtetésével és a rendszer személyre szabhatóságával.

A termikus kényelmet úgy definiálhatjuk, mint „az az állapot, amely kifejezi a termikus környezettel való elégedettséget és azt szubjektív értékelés alapján minősíti”. Szervezetünkben az állandó hőmérsékleti kényelmet a homeosztázis egyik területe a hőszabályozás biztosítja, mellyel egy élőlény bizonyos határok között fenntartja a testhőmérsékletét a környezeti hőmérséklet változása ellenére. Kiegyensúlyozza a hőnyereséget és a hőveszteséget annak érdekében, hogy a test belső hőmérséklete az optimális tartományban, 36-38 ° C (97-100 ° F) maradjon, ezt a hipotalamusz szabályozza.

The WELL Sound concept aims to bolster occupant health and well-being through the identification and mitigation of acoustical comfort parameters that shape occupant experiences in the built environment.

A WELL Sound koncepciójának célja az épületet használók egészségének és jólétének erősítése az akusztikai paraméterek javításával, hogy az épített környezetben tartózkodók is megtapasztalják az akusztikai kényelem előnyeit.

The WELL Materials concept aims to reduce human exposure to hazardous building material ingredients through the restriction or elimination of compounds or products known to be toxic and the promotion of safer replacements. Compounds known to be hazardous to the health of occupational workers and/or known to bioaccumulate or aggregate in the environment are also restricted and in some instances not permitted.

A WELL Materials koncepciója az emberek egészségét védi, az építőanyagokban fellelhető károsanyagok csökkentésével vagy teljes kiküszöbölésével és a megfelelő helyettesítő anyagok népszerűsítésével. Az egészségre veszélyes vegyületek felhasználását szintén szabályozza a WELL.

The WELL Mind concept promotes mental health through policy, program and design strategies that seek to address the diverse factors that influence cognitive and emotional well-being.

A WELL Mind koncepciója a mentális egészség elérését olyan rendelkezésekkel, programokkal és design stratégiákkal támogatja, melyeknek célja a kognitív és érzelmi jóllét kialakulásához való hozzájárulás.

The WELL Community concept aims to support access to essential healthcare, workplace health promotion and accommodations for new parents while establishing an inclusive, integrated community through social equity, civic engagement and accessible design.

A WELL Community koncepció célja, hogy támogassa az alapvető egészségügyi ellátáshoz való hozzáférést, a munkahelyi egészségfejlesztést és a szülők munkába való visszatérését, miközben befogadó, integrált közösséget hoz létre a társadalmi igazságosság, a polgári részvétel és a hozzáférhető formatervezés révén.

Innovation features pave the way for projects to develop unique strategies for creating healthy environments.

A WELL Innováció fejezete a projektek útját segíti, hogy egyedi és innovatív stratégiák kidolgozásával megteremtsék az egészséges környezetet.


olvass tovább...