Az AV Spring Kft. professzionalis audio- és vizuáltechnikai rendszerek integrációjával foglalkozik. A cég kulcs szakemberei a proAV kora 2000-es évekbeli felemelkedésétől a hazai piac elkötelezett szereplői.
Referenciáik között megtalálhatóak többek között a vállalati irodáktól kezdve, az oktatási intézmények előadóin át, a sportlétesítmények audio- és vizuáltechnikai kiépítése is. A rendszereik telepítése és üzemeltetése előtt már a tervezés és koncepcióalkotás folyamatában is támogatják ügyfeleiket és erre egy specilizálódott mérnöki részleget hoztak létre.
A proAV világa nem csak látványos, érdekes és izgalmas, de sok ügyfelüknél a vállalat hatékony működéséhez ma már nélkülözhetetlen. Ezzel párhuzamosan ez a világ bonyolult is, könnyen el lehet veszni az 1.000 feletti gyártó végtelen termékkínálatában. Felkészült tanácsadó csapatuk segít eligazodni és megtalálni az adott feladathoz, költségkerethez leginkább illeszkedő AV megoldást. Képzett és tapasztalt mérnök csapatuk pedig nemzetközi szinten is jegyzett sikeres projekteken megedződve képes a kapcsolódó komplex rendszerintegrációs munkák teljesítésére.
Vállalatuk központja Magyarországon található, azonban aktívak Európa más országaiban is. Külföldi partnerhálózatuk közreműködésével az AV rendszerek integrációja mellett átfogó szolgáltatásokat nyújtanak a kontinens más országaiban is.
A világ legnagyobb audio- és vizuáltechnikai szövetségének (PSNI Global AV Alliance) kizárólagos magyarországi tagjai, mely biztosítja, hogy a legmagasabb szintű nemzetközi standard-eket alkalmazzák és kiemelkedő színvonalat nyújtsanak.
Az elmúlt években folyamatosan fejlődött vállalatuk, az ügyfélkör növekedése magával hozta a dolgozói létszám bővülését is. Ezen folyamatok vezettek ahhoz, hogy korábbi irodájukat kinőtték és 2020 tavaszán a költözés mellett döntöttek.
Az új ingatlannak kettős szerepet szántunk: az irodai funkciók mellett bemutatótermeinket is itt terveztük kialakítani. Célunk volt, hogy a legmodernebb AV technológiákat tudjuk majd bemutatni a manapság hatékony és előremutató belsőépítészeti megoldások köntösébe rejtve. Ezzel párhuzamosan saját kollegáink munkájának támogatása, kényelme és igényeiknek kiszolgálása is fontos volt.
A Duna és a Kopaszi-gát közelsége, az Infopark zöld területei inspirálták a természetes színek megjelenését az iroda belső tereiben. Ez kiválóan harmónizál azon vállalati célkitűzésünkkel is, hogy minél több energetikailag zöld irodát szeretnének telepíteni ügyfeleiknél. Irodájuk belső kialakítása során a fixen installált bemutatótermek mellett egy olyan multifunkcionális közösségi teret is létrehoztak, mely akár rendezvények, nagyobb szabású technológiai bemutatók megtartására alkalmassá teszi a helyszínt. Ennek megfelelően történt a belsőépítészeti kialakítás és a technológiai háttér precíz tervezése. Az iroda összes helyiségében videokonferencia funkciót építettek ki, melyek a manapság használatos összes főbb platformot kezelik. Ez a rugalmasság fontos számukra, mert nemcsak az ügyfeleikkel, hanem vállalatuk 13. kerületben található raktár központjával is kapcsolatot kell tartaniuk. A kiépített rendszer biztosítja, hogy a "műszakis" csapatuk főhadiszállása „közvetlen közelségbe” kerüljön a technológia segítségével és kollegáik zökkenőmentes videokonferencia kapcsolatban legyenek a teljes munkaidő során. Ez a megoldás - a kiváló kép és hangminőség - csökkenti a távmunkánál tapasztalható elszigetelődési negatív hatást. Az irodában egy központosított vezérlést alkalmaznak, mely egy érintőképernyőn keresztül működtethető, illetve a teljes területen elhelyezett szenzorok jelzései alapján automatikusan is irányítja a rendszert. Az audio- és vizuáltechnika mellett épületgépészeti funkciókat is automatikusan vezérel az iroda, jelentős összegeket spórolva ezzel a megoldással az üzemeltetés területén. Ezen előremutató megoldások szinte unikálisak a magyar piacon és bemutatásunk egyfajta missziójukká vált.
A összes helyiségben – köztük a közösségi térben is – a videokonferencia mellett számos egyéb megoldás várja a kollegákat, ilyen például a kábelmentes prezentálás, oktatások/megbeszélések rögzítése, élő közvetítése és persze nem maradhatott el az X-Box sarok sem. Ezen eszközök és lehetőségek, főleg az irányított kikapcsolódás kiválóan integrálódott a mindennapok munkafolyamataiba. Nem alakítottak ki dedikált munkahelyeket, hanem share desk rendszert vezették be. A megosztott asztalok kultúrájának használatára és a hajlandóság mérésére folyamatos visszajelzéseket gyűjtenek, hiszen sokszor előfordulhat, hogy akár az otthoni munkavégzés körülményei, vagy más okok indokolják ezek felülvizsgálatát. Nagyjából a kollegák fele tud egyszerre leülni az asztaloknál, ahol minden pozícióban megegyező kiépítés várja a munkára jelentkezőket. Egy online rendszerben tudnak a munkatársak előre asztalt foglalni maguknak, így pontosan látjuk a foglaltságot és zsúfoltság esetén akár home office-ban is maradhatnak. A rendszer a Covid időszakban kimondottan hasznos, ugyanis limitálni lehet vele az irodában egyidőben tartózkodó dolgozók számát. Ezt a hibrid megoldást a későbbiekben is szívesen alkalmazzák.